Gerdab.IR | گرداب

تنها دلیل حضور عموپورنگ در فضای مجازی

تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

داریوش فرضیایی با انتشار پست هایی در صفحه شخصی خود از دلیل حضورش در فضای مجازی سخن گفت.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران داریوش فرضیایی مجری کودک و نوجوان با انتشار پست هایی از دلایل حضورش در فضای مجازی صحبت کرد و از کاربران خواست تا آنها نیز دلایل حضورشان در این فضا را به اشتراک بگذارند.


اظهارنظر بدون شرح کوچک زاده در اینستاگرام+ اینستاپست

وی در اولین پست خود نوشت:

دلیل حضورتون در فضای مجازی چيه؟ چرا گاهی اوقات تا نیمه شب در این فضا هستید؟ دنبال چی میگردید و چه چیزی براتون مهمه؟ چقدر این فضا به شما کمک یا ضرر رسونده؟ هدف یا برنامه خاصی هم دارید یا خیر؟ آیا میتونید با این فضا خداحافظی کنید؟ اگه از شما بخوان این فضا رو آسیب شناسی کنید چی مینویسید؟ آیا کسانیکه در این فضا هستند خودشونن یا به دنبال فرار از خودشون..!!؟ دوستیهایی که در این فضا شکل ميگيره آیا پایدار و واقعین..؟ با اینکه ميدونيم اسمش فضای مجازیه پس چرا اینقدر باورش داریم و اون رو به زندگی واقعیمون ترجیح میدیم..!!؟ خوشحال ميشم نظر شما بزرگواران رو در این رابطه بدونم.. منتظر کامنتهای جالبتون هستم.. یاعلی


اظهارنظر بدون شرح کوچک زاده در اینستاگرام+ اینستاپست



داریوش فرضیاییدر دومین پست خود با انتشار دست نوشته ای از خود هدف خود در حضور فضای مجازی نوشت:

تنها دلیل من برای حضور در فضای مجازی بخاطر جایگاه هنری ام می باشد که بایستی یک پل ارتباطی با مخاطبین محترم داشته باشم تا از احوال و فعالیتهای هنری ام باخبر باشند. در این بین هر از گاهی نیز در خصوص افکار و عقایدم پیرامون مسائل مختلف پست هایی میگذارم تا از این طریق تبادل نظر داشته باشم، ولی در مجموع باید بگویم بودن در این فضا را به زندگی واقعی ام ترجیح نمی دهم زیرا احساس می کنم انسان بیشتر تنها می شود.

یاعلی