Gerdab.IR | گرداب

7میلیارد دلار هزینه برای ترویج شیطان پرستی در ایران

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۹

مسؤولان ارشدامريكايي سالانه 7 ميليارد دلار براي فعاليت‌هاي شيطان پرستي و ترويج و تبليغ فرقه‌هاي انحرافي در ايران هزينه مي‌كنند.

به گزارش گرداب، روزنامه رسالت نوشت: در حالي كه امريكا و اروپا چند سالي است در حال دست و پنجه نرم كردن با پديده‌اي به نام بحران اقتصادي هستند و شهروندان امريكايي هر روز شاهد ورشكست شدن كمپاني‌هاي بزرگ امريكايي و بالطبع بيكار شدن همشهريان‌شان هستند، مسؤولان ارشد امريكايي سالانه 7 ميليارد دلار براي فعاليت‌هاي شيطان پرستي، ترويج و تبليغ فرقه‌هاي انحرافي در ايران هزينه مي‌كنند.

اخيراً يك مقام مسؤول در اين خصوص گفته است: برخي از اين فرقه‌ها با انتشار پوسترهاي جذاب و گمراه كننده و گسترش سايت‌ها و وبلاگ‌ها همچنين تبليغ و اطلاع رساني از طريق پارتي‌هاي شبانه در ميان قشر مرفه نشين شمال تهران و شهرهاي بزرگ اقدام به عضوگيري در فرقه انحرافي خود مي‌كنند.

اين مقام آگاه انجام ورزش‌هاي رزمي و يوگا و استفاده از موزيك‌هاي تند، مشروبات الكلي، مواد روانگردان و تمسخر اديان الهي، بدعت در مناسك مانند خانقاه نشيني، رقص و سماع و ارتباط با نامحرم را از مهمترين شگردهاي عملي شيطان پرستان ذكر كرد.