Gerdab.IR | گرداب

واکنش بعیدی نژاد به حرکت رسایی+عکس

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴

عضو ارشد تیم مذاکره کننده نسبت به عملکرد رسایی در صحن علنی و پلاکارد وی در مخالفت با برجام واکنش نشان داد.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران حمید بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده با انتشار عکس رسایی پلاکارد به دست در صحن علنی، نسبت به عمکرد وی در جلسه بررسی طرح دو فوریتی رسیدگی به طرح برجام انتقاد کرد.


وی از رسایی خواست تا کمی استراحت کرده و فرصت اظهارنظر را به نمایندگان دیگر نیز بدهد.

واکنش بعیدی نژاد به حرکت رسایی در مجلس+ عکس
بعیدی نژاد نوشت:

"جناب آقای رسایی، چشم!چشم! به خدا آقای دكتر لاریجانی، همه ی نمایندگان محترم مجلس و بلكه همه ی ملت ایران والله، بالله میدانند كه شما با برجام مخالف هستید، آخه اثبات این مخالفت شما كه دیگه پلاكارد نمیخواست. 

بخدا همه میدانیم كه جنابعالی از همان ابتدا هم مخالف مذاكرات هسته ای بودید، همه میدانند كه شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بودید. واقعا فكر نمیكنم كسی نداند كه جنابعالی در این دو سال كه تیم مذاكراتی در حال مذاكره بود چقدر وقت با ارزش نمایندگی خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجرای تفاهم ژنو و مذاكرات وین اختصاص دادید. 

بخدا همه میدانند كه در همین دوره بعداز پایان مذاكرات چقدر در سخنرانیهای خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فكر نكنم یك نفر باشد كه نداند شما با چه حساسیتی در گفتگوهای كمیسیون برجام شركت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دكتر عراقچی به بحث بگذارید. حتی یك نفر هم نیست كه نداند حتی با پایان گرفتن بحثهای كمیسیون باز هم از تلاش نایستادید و با شركت در سخنرانیها حتی در جمع متحصنین خواستید مسئولین را از خطرات بالقوه تفاهم هسته ای آگاه كنید.

والله همه میدانند كه شما با برجام مخالفید چون پذیرش برجام را به معنای باز شدن راه نفوذ دشمن میدانید.بخدا همه اینها را میدانند. واقعا چه نیازی به بالا بردن پلاكارد در مجلس بود، ولی خداییش جناب آقای رسایی بعد از این تلاشهای بسیار گسترده كه به قدر كافی و وافی هم انجام شده است، خواهش می كنیم حالا كه بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یك كمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یك كمی هم دیگر نمایندگان صحبت كنند. همین. مخلص شما هم هستیم و قصد خدای ناكرده هیچگونه جسارتی هم نبود! فقط یا علی"