Gerdab.IR | گرداب

برای دانلود ساده کلیک کنید!

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴

مدیر پروژه موتور جستجوگر گفت: سومین پرس و جوی پرتکرار کاربران در سال گذشته ماهیت دانلودی داشته و بر همین اساس سرویس دانلود روی موتور جستجوگر ملی نصب شده است.

به گزارش گرداب از خبرگزاری فارس؛ علی محمد زارع بیدکی مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر  اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به نیاز فارسی زبانان دنیا و همچنین تسریع روند دانلود در فضای مجاز، جدیدترین سرویس دانلود روی موتور جستجوگر پارسی جو نصب و راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: این سرویس امکان دانلود اسناد نرم افزاری، بازی، فیلم و اپلیکیشن‌های موبایل را پوشش می دهد و مدت زمان دانلود کردن در کشور بسیار کاهش یابد.

مدیر پروژه موتور جستجوگر پارسی جو ادامه داد: سرویس دانلود جستجوگر ملی این امکان را به کاربران میدهد که در حداقل زمان به بهترین نتایج در زمینه دانلود فایل ها برسند به این صورت که این سرویس بهترین سایت های دانلودی ایران را خزش کرده و اطلاعات آنها را نمایه سازی و نگهداری می کند و با جست و جوی کاربر نتایج را به او نمایش می دهد.

وی در خصوص علت نصب این سرویس روی موتور جستجوگر ملی گفت: سومین پرس و جوی پرتکرار کاربران در سال گذشته ماهیت دانلودی داشته است، بر همین اساس تلاش کردیم تا به این نیاز پر کاربرد جامعه پاسخ دهیم.


برای استفاده از این قابلیت اینجا کلیک کنید.