Gerdab.IR | گرداب

درآستانه 13آبان صورت گرفت

کمپین «مرگ بر آمریکای 2015»+ تصاویر

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴

به تازگی موج گسترده کمپینی با عنوان «مرگ بر آمریکای 2015» در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است که کاربران ایرانی با عضویت در آن، دلایل استمرار شعار مرگ بر آمریکا را با انتشار عکس‌نوشته ها، طرح‌ها و پوسترها بیان می‌کنند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس دست دادن نخستین دیپلمات جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور آمریکا، قدم زدن با مسئولان آمریکایی و نشستن پای میز مذاکره با مقامات آمریکا  موجب شد تا عده‌ای با آگاهی از سیاست‌های اصلی این مذاکرات که در چارچوب پرونده‌ هسته‌ای صورت می‌گرفته است ساز دوستی با شیطان بزرگ را کوک کنند.

اما نظر آحاد مردم ایران نسبت به موضع‌گیری‌های صورت گرفته در خصوص رابطه ایران و آمریکا قابل تأمل است.

با داغ شدن مذاکرات هسته‌ای میان ایران و آمریکا و افزایش حاشیه‌ها و گمانه‌زنی‌ها نسبت به تسهیل و برقراری رابطه میان 2 کشور تعداد کمپین‌های ایجاد شده ضد آمریکایی که از سوی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی و حمایت شده افزایش داشته است.

به طوری که همزمان با سی‌و ششمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی موج گسترده کمپینی با عنوان «مرگ بر آمریکای 2015» درشبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است که کاربران ایرانی با عضویت در این کمپین دلایل استمرار شعار مرگ بر آمریکا را از طریق انتشار عکس‌نوشت‌ها، طرح‌ها و پوسترها بیان می‌کنند.

در ادامه بخش کوتاهی از این تصاویر را مشاهده می‌کنید:

 

 

مرگ بر آمریکا، چون پیرو شیطان است و از قضا از شیطان هم جلو زده...

 

 

سند جنایت آمریکا سندی برای مرگ بر آمریکا

مبارزه کنونی ما با آمریکا مبین این حقیقت است که نور انقلاب اسلامی با سرعتی بسا بیش‌تر از آن چه بتوان تصور کرد« پهنه‌ سیاه شب جاهلیت را تسخیر می‌کند و پیش می‌رود.