Gerdab.IR | گرداب

الکامپ نمایشگاهی فرامنطقه ای شود

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴

شرکت ها با صرف هزینه سنگین در این نمایشگاه حضور می یابند بنابراین باید برای آنها فرصتی مناسب فراهم کنیم تا بتوانند بیشترین فایده را از این حضور ببرند.

به گزارش گرداب به نقل از سازمان نظام رایانه ای کشور، ناصرعلی سعادت اظهار کرد: دستاوردهای صنعت IT کشورهای اطراف، خاورمیانه، آسیای مرکزی و کره جنوبی باید در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره نمایشگاه الکامپ شروعی تازه برای گسترش رویدادهای بین المللی محسوب می شود، افزود: جذب بازدیدکنندگان تخصصی به نمایشگاه الکامپ بیست و یکم یکی از اهداف اصلی این سازمان است.

سعادت با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ باید تمام توانمندی های فناوری اطلاعات و ارتباطات را منعکس کند، افزود: نمایشگاه الکامپ فرصتی برای معرفی تولیدکنندگان محتوا و تولیدکنندگان نرم افزار در سطوح مختلف و عرضه اپلیکیشن های موبایل و نوآوری های پیشرفته است.

وی با یادآوری اینکه فضای نمایشگاهی محدود نیست و بیش از ظرفیت موجود پیش ثبت نام انجام شده است، ادامه داد: تمام تلاش خود را بکارگرفتیم تا امکان حضور برای تمام شرکت های متقاضی را فراهم کنیم.

بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

مجوز برگزاری نمایشگاه به سازمان نظام رایانه ای کشور واگذار شده و تاکنون (در مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام رزرو) بیش از ۴۰ هزار متر برای برپایی غرفه درخواست ارایه شده است.

الکامپ، نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که همه ساله در تهران و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران زیرنظر شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.