Gerdab.IR | گرداب

مزاحم‌اینترنتی دردشتستان‌دستگیرشد

تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: فردی که با ارسال تصاویر مستهجن در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود توسط پلیس فتای دشتستان دستگیر شد.

به گزارش گرداب، سرهنگ داریوش پورسعید اظهار کرد: پلیس فتای شهرستان دشتستان در پی شکایت مردی که ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر اضافه کرد: کاراگاهان این پلیس و تیم عملیاتی وارد عمل شده و اقدامات خود را آغاز کردند که در بررسی‌های انجام شده توسط کاراگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد که متهم شاگرد مغازه بوده که از طریق یکی از شبکه های موبایلی با ارسال تصاویر مستهجن و فایل های صوتی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده است.

پورسعید در ادامه افزود: متهم کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و به این پلیس انتقال داده شد که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شد ولی با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: هدفم از این کار صرفاً شوخی با صاحبکارم بوده و هیچ گونه قصد اذیت و آزاری نداشتم.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

منبع: مهر