Gerdab.IR | گرداب

ابتذال و پایبند نبودن به اخلاق در اوریف‌لیم + عکس

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹

بیشتر سفرهای خارجی سرکردگان این شرکت با اختلاط بیش از اندازه، ‌مصرف مشروبات و شرکت در پارتی‌های آنچنانی بوده است. تصاویر منتشره در صفحات این افراد در فیس‌بوک، حکایت از این موارد دارد.

گرداب- بررسی‌هایی که از اعضا و سرکردگان شرکت هرمی اوریف‌لیم انجام شد، مشخص کرد که یکی از مشخصات شرکت‌های هرمی، که همان ابتذال و عدم تقید به مسائل اخلاقی و اجتماعی است، در شرکت اوریف‌لیم نیز بوده است.
با مراجعه به صفحه‌های ویژه سرکردگان و سران شرکت هرمی اوریف‌لیم در فیس‌بوک، ابتذال و پایبند نبودن به مسائل اخلاقی کاملا آشکار است.
 
     


بنا بر این گزارش، بیشتر سفرهای خارجی سرکردگان این شرکت، همانند دیگر شرکت‌های هرمی، از جمله "پالینور" و "کوئست" بوده و اختلاط بیش از اندازه، ‌مصرف مشروبات و شرکت در پارتی‌های آن‌چنانی از نقاط تشابه آنهاست که تصاویر منتشره در صفحات این افراد در فیس‌بوک، حکایت از این موارد دارد.
 



در این زمینه باید گفت، در سفری که به تازگی سران این شرکت هرمی به سوئد داشته‌اند، بسیاری از مسافران این شرکت با وضعی زننده و نامناسب حضور داشته و در آنجا شعائر اسلامی و بدیهیات جامعه ایرانی را رعایت نکرده‌اند؛ به گونه‌ای که تصاویر منتشره از این سفر، چهره‌ای بسیار نامناسب و زشت از جامعه ایرانی به نمایش می‌گذارد.
 
همچنین در این باره به برخی افراد با گرایش‌های سیاسی نیز می‌توان اشاره کرد که از جمله سرکردگان هرمی اوریف‌لیم هستند.



از سوی دیگر، این در حالی است که پس از انهدام این شرکت که منجر به تعطیلی این شبکه فروش محصولات آرایشی شده، به رغم مسدودی همه حساب‌های مالی شرکت، باز هم مقادیر چشمگیری پول در ساعات اولیه روز دستگیری سران این شرکت از این حساب‌ها خارج شده است که پیگیری‌ها در این زمینه از سوی نهادهای مسئول ادامه دارد.

گفتنی است، پس از متوقف شدن فعالیت این شرکت هرمی همان‌گونه که در رسانه‌های دیگر منتشر شده، حدود دوازده نفر از سرکردگان این شرکت درخواست پناهندگی از کشور سوئد را داشته‌اند.

شایان ذکر است، از مدتی پیش که مسئولان این شرکت، متوجه احتمال برخورد دستگاه‌های نظارتی با خود شده بودند، تحرکاتی را با سفیر سوئد در ایران آغاز کرده و حتی سفیر این کشور، برخی نشست‌ها را با مسئولان بازرگانی ایران‌ انجام داده بود؛ اما با هشیاری نهادهای امنیتی و مسئولان وزارت بازرگانی و اصناف، این نشست‌ها برگزار نشد.
 
منبع: تابناک