Gerdab.IR | گرداب

واکنش به هنجارشکنی در آستانه ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

با شروع ایام‌الله دهه فجر و نزدیک شدن به راهپیمایی ۲۲ بهمن، گروه‌های ضد انقلاب و مخالفین خارج‌نشین با کمک عوامل داخلی خود، کمپین‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران در سایت بالاترین و شبکه اجتماعی تلگرام راه‌اندازی ‌کرده‌اند.

به گزارش گرداب، با شروع ایام الله دهه فجر و نزدیک شدن به راهپیمایی 22 بهمن، گروه های ضد انقلاب و مخالفین خارج نشین با کمک عوامل داخلی خود، کمپین هایی در سایت بالاترین و شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی نموده اند. از جمله این کمپین ها می توان به «انقلاب سیاه» و «درود بر آمریکا» اشاره نمود که با هدف فرافکنی در خصوص مشکلات و کاستی های داخل کشور و ارتباط دادن آنها به دشمنی ملت ایران با استکبار جهانی، خواستار سر دادن شعارهای جعلی و هنجار شکن در 22 بهمن امسال شده اند.

این افراد با استفاده از بستر شبکه های اجتماعی و با انتشار تصاویر شعارنویسی بر روی دیوارها و اسکناس ها ، سایر کاربران را به پیوستن به این کمپین تشویق کرده اند.

اما در این میان واکنش خودجوش گروهی از کاربران فضای مجازی به این حرکت ضد ملی و ضد ارزشی قابل توجه است. در همین راستا هویت ها و پویش هایی با عناوینی مانند « پویش یاران گهواره ای انقلاب 57 » ، «ایران واس ماس » و «جنبش عمارها» و «حقایق پهلوی» و .... به مقابله پرداخته و ضمن گسترش فضای استکبار ستیزی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و بیان نقاط تاریک و سیاه خاندان پهلوی ، کاربران را به حضور هرچه پرشور تر در راهپیمایی 22 بهمن و سر دادن جدی تر شعار « مرگ بر آمریکا » دعوت کرده اند. به نظر می رسد در آستانه راهپیمایی عظیم مردمی در 22 بهمن راه پیمایی مجازی در حمایت از آرمان های امام و انقلاب شکل گرفته است.

با مراجعه به این صفحات و گروه ها با خیل عظیمی از پیام های و پوستر های مردمی در حمایت از نظام و انقلاب روبرو می شویم. در ادامه قسمتی از پیام یکی از هویت های مذکور را مشاهده می فرمایید :

- من خاکستری ام! یک ایرانی خاکستری. نه سیاهم نه سفید ولی هم سیاهی دارم و هم سفیدی! این را می دانم که می بایست برای پیشرفت و سربلندی ایران عزیز دست به دست هم دهیم و از تفرقه و بد دلی بپرهیزیم ...

- من یک انقلابی ام..

حماسه23 تیر 78بعد از فتنه دیده ام...

من حماسه 9 دی 88 بعداز فتنه دیده ام...

من مشارکت 40 میلیونی 88 را دیده ام ودهن کجی به قانون و رای مردم را دیده ام.

من بیعت شکنی یقه سفید ها دیده ام .

من دور زدن قانون از قانونگذار دیده ام.

اما با این همه من انقلابی ام...

من عهد با خدا و ناخدای کشتی انقلاب بسته ام، نه با کدخدا...

من خون شهدای گلگون کفنمان را به یک مشت دلار نمی فروشم...

من خیلی بیشتر از تعداد سال های عمرم تهدید شنیده ام که گزینه ها روی میز است...

اما شنیده ام از همان امامی که ندیده ام

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

پیش از این نیز با شروع دور جدید مذاکرات هسته ای در سال 92، عده ای با این خیال که دست کشیدن از شعار مرگ بر آمریکا موجب نشان دادن حسن نیت به دولت آمریکا خواهد بود اقداماتی از قبیل جمع آوری بیلبورد های مرگ بر آمریکا و عادی سازی روابط با استکبار را در دستور کار قرار دادند که البته حاصل آن پرشورترین و حماسی ترین راهپیمایی ضد آمریکایی در 13 آبان 92 بود. همچنین سر دادن شعارهای جعلی توسط ضد انقلاب در 22 بهمن پیش از این در سال 88 و در قالب پروژه ای به نام « اسب تروا » آزمایش شد که ناکامی قطعی آن موجب بروز اختلافات وسیع در بدنه فتنه گردید.