Gerdab.IR | گرداب

حفظ قرآن غیرحضوری در شبکه‌های مجازی

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران و تولیت امامزاده صالح (ع) با اشاره به اقدامات فرهنگی فضای مجازی گفت: دوره‌های حفظ قرآن در این آستان برگزار می‌شود، حافظان قرآن درسها را از طریق شبکه‌ مجازی پیگیری کنند.

به گزارش گرداب، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران و تولیت امامزاده صالح (ع) در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقارن برگزاری این نمایشگاه با دهه فجر و رخداد انتخاباتی بسیار مفید است و تدام این نمایشگاه بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: توجه به مسائل فرهنگی امروزه بسیار ضروری است، زیرا جوانان دیگر از مسائل سخت استقبال نمی‌کنند و تجربه نشان داده، امروز حوزه فرهنگ و حوزه مجازی خط مقدم جبهه است.

گواهی اضافه کرد: از این رو تشویق مؤسسات دیجیتالی برای فعالیت در عرصه فرهنگ و رسانه‌های دیجیتال و برای حضور در این نمایشگاه بسیار ضروری و ارزشمند است و حتی اگر برای این کار هزینه کنیم، نیز شایسته است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی تولیت آستان امامزاده صالح (ع) در حوزه فضای مجازی گفت: اگرچه در این رابطه در آستان امامزاده صالح (ع) به‌روز نیستم و عقب‌ماندگی‌های داریم، اما اخیراً اقدامات جدیدی را آغاز کرده‌ایم که از این جمله به حفظ قرآن مجازی اشاره کرد.

مسئول نمایندگی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران و تولیت امامزاده صالح (ع) تصریح کرد: در حال حاضر از طریق شبکه‌های مجازی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آستان امامزاده صالح برای حفظ قرآن نیست و چندین کاربر به صورت آنلاین و غیر حضوری با حافظان در منزل ارتباط می‌گیرند و آموزش‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که آستان امامزاده صالح (ع‌) بتواند با برگزاری دوره‌های آموزشی پودمانی در موضوعات مورد نیاز از طریق فضای مجازی نقش خود را در این رابطه پررنگ کند.