Gerdab.IR | گرداب

روش‌موبایلی شرکت درجشن نیکوکاری

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به صورت حضوری،وجه نقد خود را نیز از طریق «#8877*» در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار بدهند.

به گزارش گرداب، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم جشن نیکوکاری در مجتمع آموزشی متقین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی 80 هزار پایگاه در مدارس و 15 هزار پایگاه کمیته امداد جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خاطرنشان کرد: این جشن طی 3 روز 12، 13 و 14 اسفند برگزار می‌شود.

خاکسار قهرودی همچنین از آمادگی مراکز نیکوکاری جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند به صورت غیر حضوری نیز کمک‌های خود را از طریق شماره «#8877*» و از طریق تلفن‌های همراه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته 82 میلیارد تومان اعم از وجه نقد و غیرنقد در جشن نیکوکاری توسط کمیته امداد جمع‌آوری شد ضمن اینکه 23 میلیارد تومان نیز از طریق وزارت آموزش و پرورش و در مدارس جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.