Gerdab.IR | گرداب

پشتیبانی از زبان عربی در اسکایپ

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

مترجم نرم افزار تلفن اینترنتی اسکایپ از این پس از زبان عربی هم پشتیبانی می کند و با این کار می‌تواند به طور بالقوه میلیون ها نفر را به جمع کاربران خود بیفزاید.

به گزارش گرداب به نقل از پی سی مگ، تیم اسکایپ در مطلبی وبلاگی در این زمینه نوشته است: با افزوده شدن زبان های جدید به این نرم افزار ما یک قدم به حذف موانع زبانی در میان مردم در سراسر جهان نزدیک تر می شویم.

در این مطلب همچنین آمده است: افزودن زبان عربی برای ما مهم است، زیرا عده زیاد و متنوعی از مردم جهان به این زبان صحبت می کنند.

زبان عربی زبان رسمی 22 کشور جهان است که بیش از 200 میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند. در حال حاضر اسکایپ ترجمه صوتی مطالب مختلف از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی، ایتالیایی و پرتغالی را هم پشتیبانی می کند. مترجم نوشتاری اسکایپ هم از بیش از 50 زبان پشتیبانی می کند.

برای استفاده از این قابلیت جدید کاربران باید امکانات مربوطه را در زیر آیکون globe بیابند و در منوی باز شده Skype Translator را فعال کرده و اولویت های زبانی خود برای ارسال پیام و صحبت کردن را انتخاب کنند.

در عین حال اسکایپ امکان تماس و گپ زدن با فهرست تماس ها در محیط آفیس آنلاین و وان درایو را هم فعال کرده است. با این کار امکان ذخیره سازی سابقه گفتگوها در اسناد فراهم می شود.