Gerdab.IR | گرداب

موسس فورچان به گوگل پیوست

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

گوگل که هرگز نتوانسته شبکه اجتماعی موفقی ایجاد کند، این بار موسس سایت 4chan را به خدمت گرفته تا بتواند عقب ماندگی خود در این زمینه را جبران کند.

به گزارش گرداب به نقل از تک کرانچ، کریس پول با نام مستعار Moot در سن 15 سالگی شبکه اجتماعی 4chan را به راه انداخت و پس از گذشت 12 سال تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به 20 میلیون نفر رسیده است که عمدتا عکس هایی را با موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند.

البته این شبکه اجتماعی به علت به اشتراک گذاری برخی عکس ها و مطالب هک شده مربوط به اشخاص مشهور هم خبرساز بوده و دردسرساز هم شده است.

پس از پایان یافتن بودجه ای که در اختیار کریس پول بود، وی سال گذشته از مدیریت 4chan کنار کشید و بعد از مدتی آن را فروخت. وی طی این مدت در حوزه های مختلف مربوط به اینترنت و شبکه های اجتماعی فعالیت کرده است.

قرار است وی زیر نظر برادلی هوروویتز، مسئول واحد پخش ویدیویی آنلاین، عکس و به اشتراک گذاری گوگل کار کند. برخی منابع می گویند وی فعالیت خود را از یک هفته قبل آغاز کرده است. کریس پول چندی قبل با نگارش مطلبی هوش، اشتیاق و دانش گوگل برای کمک به افراد با استعداد به منظور غلبه برای مشکلات مهم و جالب دنیا را ستوده بود.

احتمال می رود وی علاوه بر فعالیت برای ارتقای شبکه اجتماعی گوگل به منظور افزایش امکانات سرویس عکس گوگل موسوم به Google Photos هم اقدام کند.