به گزارش
گرداب، داود زارعیان اظهار داشت: شبکههای اجتماعی و پیامرسانها مانع رشد بیشتر سرویس پیامک شده اند و این رویه در دنیا به اثبات رسیده است.
این مقام مسئول در شرکت مخابرات ایران گفت: در مواجهه با شبکههای اجتماعی و پیامرسانها، کاهش رشد پیامک انبوه بیشتر از پیامک شخص به شخص است.
وی گفت: به تدریج پیامک انبوه بیشتر کاهش خواهد یافت که هم اکنون نیز این روند آغاز شده است و در آمار پیامکهای انبوه نوروزی سال 94 نیز روند کاهش تجربه شد.
وی با اشاره به دلایل روند کاهش پیامک انبوه، ادامه داد: با توجه به حساسیت عمومی و اعتراض مشترکان به پیامک انبوه، صاحبان مشاغل و سفارشدهندگان پیامک انبوه به تدریج به این نتیجه رسیدهاند که شاید این روش تأثیرگذاری لازم را نداشته باشد یا حتی نتیجه معکوس بدهد.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به روند پیش روی پیامک های شخص به شخص، تصریح کرد: با تأثیرپذیری سرویس پیامک از رسانههای جدید، این شبکهها شیب رشد پیامک شخص به شخص را کند کرده اند اما به دلیل افزایش تعداد مشترکان همراه اول، میتوان گفت که مانع رشد پیامک نشدهاند.