Gerdab.IR | گرداب

قراملکی اعلام کرد:

عدم مجوز هرگونه سایت همسر یابی از سوی وزارت جوانان

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵

متاسفانه در اواخر پارسال با افزایش فعالیت شبکه های مجازی غیر مجاز در زمینه همسریابی روبرو بودیم که کنترل لازم در این زمینه نیز صورت نگرفت.

به گزارش گرداب، مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان: هیچ یک از پایگاه های همسریابی و همسان‌یابی مجوز ندارند.

 ناصر صبحی قراملکی مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: ساماندهی فضای مجازی در زمینه مشاوره و همسریابی در اولویت برنامه های امسال وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت های غیر قانونی در فضای مجازی برعهده ما نیست، افزود: متاسفانه در اواخر پارسال با افزایش فعالیت شبکه های مجازی غیر مجاز در زمینه همسریابی روبرو بودیم که کنترل لازم در این زمینه نیز صورت نگرفت.

صبحی افزود: برخی از پایگاه های اینترنتی از گذشته مجوزهایی داشته اند که مطالعات نشان می دهد فعالیتشان غیر تخصصی است و در برخی موارد نیز تغییر کاربری داده اند.

وی با بیان اینکه برخی از این پایگاه های همسریابی فقط با اهداف اقتصادی فعالیت می‌کنند، افزود: جوانان و خانواده ها دقت کنند در دام این گونه سایت‌ها گرفتار نشوند.منبع : میگنا