به گزارش
گرداب به نقل از زددی نت، فیس بوک به تازگی اعلام کرده بازاریابانی که برای عضویت در شبکه مخاطبان فیس بوک درخواست دادهاند به زودی قادر به نمایش تبلیغات خود برای کاربران هر وب سایت و برنامهای هستند که عضوی از شبکه یاد شده باشد.
پیش از این فیس بوک برای تبلیغات تنها بر روی محیط داخلی این شبکه اجتماعی متمرکز شده بود، اما حالا قصد دارد کل فضای مجازی را تحت پوشش قرار دهد.
این تحول بسیار مهم فیس بوک را به رقیبی برای گوگل مبدل می کند که از این به بعد تبلیغاتش را برای بسیاری از سایت ها و برنامه های همراه عرضه می کند. فیس بوک همچنین فناوری را ابداع کرده که کلیک های تصادفی کاربران تلفن همراه را از کلیک های هدفمند و همراه با بازدید و صرف وقت متمایز می کند، امری که برای آگهی دهندگان بسیار مهم است.
فیس بوک در مجموع دارای یک میلیارد و 650 میلیون کاربر و عضو است که ماهانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.