Gerdab.IR | گرداب

اینترنت زنجانی‌ها وای فای شد

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده اینترنت پرسرعت (ADSL ) مورد نیاز متقاضیان این استان به صورت WI-FI وای - فای واگذار می شود.

به گزارش گرداب، نیکنام جدیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون مشکلاتی در سرعت اینترنت مورد نیاز متقاضیان وجود دارد و واگذاری اینترنت پر سرعت ADSL به صورت WI-FI وای - فای در این استان با هدف رفع مسائل و مشکلات بوجود آمده در این بخش انجام می شود.

وی اظهار کرد: این در حالی است که تلفن ثابت مشترک و اینترنت مورد استفاده و فاصله آن از مرکز مخابراتی ارائه دهنده آن بسیار تاثیر گذار است.

جدیدی افزود: کاهش سرعت اینترنت مشترکان با توجه به فاصله آن از مرکز مخابراتی تنها به این استان اختصاص ندارد و در همه جای کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: طی سال گذشته 43 هزارو 410 پورت اینترنت پر سرعت به متقاضیان در این استان واگذار شد که این میزان در مدت مشابه سال ماقبل آن 30 هزارو 528 پورت بود که 12 هزار و 882 پورت افزایش نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان به نیازهای توسعه مخابراتی استان اشاره کرد و گفت: در ارتباط با سرویس دهی همراه اول اقدام های قابل توجهی انجام شده به طوری که مردم می توانند با اتصال به اینترنت پرسرعت از خدمات قابل قبول این سیستم بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت تلاش دارد سرویس های قابل قبول و استاندارد را برای تمامی مشترکان ارائه کند و در این مسیر اقداماتی را مورد توجه قرار داده است.

هم اکنون 359 هزارو 20 مشترک تلفن ثابت و 899 هزارو 934 مشترک همراه اول در استان وجود دارد.
منبع: ایرنا