Gerdab.IR | گرداب

برگزاری کنسرت آنلاین با توسعه CDN

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

اولین کنسرت آنلاین کشور در تالار اندیشه حوزه هنری که هفته گذشته توسط پلتفرم بومی کیومری تحت پوشش قرار گرفت قدم اول در جهت برگزاری و پخش زنده سایر رویداد ها خواهد بود.

به گزارش گرداب،‌ محمد پرویزی، مدیر عامل شرکت خلاق برهان گفت: live streaming  به جریان زنده پخش ویدئو گفته می‌شود یعنی همان خدماتی که در گذشته به برخی از مراکز خاص نظیر  دانشگاه تهران ارائه می‌دادیم و کاربرد آموزشی داشت.

وی افزود: این خدمات در گذشته به صورت محدودی در کشور وجود داشت که ما پس از سال‌ها تلاش توانستیم  با فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب نرم‌افزاری و سخت افزاری این فناوری را با ظرفیت گسترده و سرعت بالا؛ برای اولین بار در ایران ارائه دهیم. این مهم با توسعه شبکه CDN در کشور ایجاد شد به طوریکه کلیه هموطنان می توانند در کلیه نقاط ایران به طور یکسان و با کیفیت مناسب از این امکانات بهره ببرند.»

پرویزی در ادامه افزود:«ذائقه مخاطب امروزی در حوزه فناوری و ارتباطات بسیار تغییر کرده است و با شتاب زیادی که تکنولوژی در این حوزه دارد، مخاطب چیز‌هایی را می‌طلبد که با تفکر سنتی و آنچه پیش از این بوده تفاوت دارد. ذائقه مخاطب امروزی یک اتفاق جدید و نو می‌خواهد.»

مجری فنی اولین کنسرت آنلاین کشور در خصوص ارائه خدمات کیومری در سایر حوزه‌ها گفت:«کیومری به عنوان تنها دپارتمان تخصصی استریمینگ ویدئو؛ می‌تواند با ارائه خدمات  live streaming  در خصوص پخش مسابقات ورزشی، پخش سخنرانی‌ها، همایش‌ها و به طور کلی هر رویدادی که پخش زنده آن برای مخاطب امروزی جذابیت دارد راهگشا باشد.»