Gerdab.IR | گرداب

طرح ترابردپذیری به زودی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات گفت: طرح جابه جایی اپراتور(ترابردپذیری) بدون نیاز به تغییر شماره تلفن، پس از رفع چند ایراد جزئی به زودی در کشور اجرایی می شود.

به گزارش گرداب، محمود واعظی شنبه شب در دیدار فعالان بخش خصوصی بخش ارتباطات و فن آوری اطلاعات، افزود: طرح جابه جایی اپراتور بدون نیاز به تغییر شماره تلفن که قرار بود 27 اردیبهشت ماه اجرایی شود به دلیل بروز چند ایراد جزئی هنوز به مرحله اجرا در نیامده است .

وی خاطر نشان کرد: اپراتورهای سه گانه کشور با همکاری وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در حال برطرف کردن این ایرادها هستند تا به زودی طرح مذکور در کشور پیاده سازی شود.

واعظی به سیاست های دولت یازدهم مبنی بر حمایت از بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: اکنون بیش از هر زمان دیگر زمینه برای حضور بخش خصوصی در بخش ارتباطات و فن آوری اطلاعات فراهم شده است .

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه بسترهای لازم برای حضور بخش خصوصی باید هرچه بیشتر فراهم شود، یادآور شد: اکنون مجوزهای لازم برای فعال سازی بخش خصوصی به آنان واگذار و این بخش می تواند بدون دغدغه در زمینه ارتباطات و فن آوری اطلاعات بیش از گذشته فعالیت کند.