Gerdab.IR | گرداب

اقدامات ضد ایرانی و ترویج فساد توسط یک شبکه ماهواره ای

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹

یک شبکه ماهواره‌ای مبادرت به راه اندازی سیستم تلفنی در تلویزیون نموده است که از طریق آن زمینه آشنایی و ارتباط علاقمند به مسائل جنسی و هم جنس بازان ایرانی را فراهم می کند.

گرداب- یک شبکه ماهواره‌ای مبادرت به راه اندازی سیستم تلفنی در تلویزیون نموده است که  از طریق آن زمینه آشنایی و  ارتباط علاقمند به مسائل جنسی و هم جنس بازان ایرانی را فراهم می کند.

طریقه استفاده از این سیستم بدین صورت است که مخاطب با شماره تلفن‌هایی که روی صفحه تلویزیون در حال پخش است تماس گرفته و با فشار دادن عدد دو، پیام و شماره تلفن و علاقمندی خود در زمینه‌های مختلف جنسی را اعلام می کند که به صورت صوتی ضبط می‌شود. سپس پیام او بدون شماره تلفن به صورت تایپی در همان شبکه بر روی صحنه‌های مستهجن به نمایش گذاشته شده و علاقمندان به ارتباط گیری با وی با شبکه تماس گرفته و با فشار دادن عدد یک پیغام و شماره تلفن فرد مورد نظر را دریافت و با فرد مورد نظر ارتباط می‌گیرند.

متأسفانه در کنار تصاویر مستهجن پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز به نمایش گذاشته می‌شود و پیام‌های گذاشته شده در این شبکه از سراسر ایران و با مضامین و گرایشات هم جنس بازی، روابط نامشروع زن و مرد به صورت گروهی است.

منبع: جوان آنلاین