Gerdab.IR | گرداب

اطلاعیه بازطراحی "افسران"

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵

پشتوانه تجربه پنج ساله، ما را بر آن داشته تا دست به تغییری بنیادین در #کیفیت_افسران ببریم و فضای آن را به مأموریت اصلی که تبدیل شدن به « #قرارگاه_فعالان_جنگ_نرم » بود، نزدیک‌تر کنیم.

به گزارش گرداب، شبکه اجتماعی افسران طی اطلاعیه ای نوشت:

بسمه تعالی

سلام به همه‌ی کاربران شبکه اجتماعی افسران
طاعات و عبادات همه عزیزان قبول درگاه حق

در این پنج سالی که #شبکه_اجتماعی_افسران شکل گرفته است، فراز و نشیب‌های فراوانی را باهم گذراندیم: از شیرینی پویش‌های گسترده #امام_علی‌النقی_علیه_السلام و #فراموش_نمی_کنیم و ... تا تلخی مشکلات فنی، مدیریتی و ... ایجاد شده در افسران. در طول این مدت، تمام تلاشمان را برای ایجاد یک محیط سالم و مطلوب در فضای مجازی برای عزیزانی که دغدغه #جنگ_نرم را داشتند، به کار بردیم و با وجود انتقادات بحقِ وارده، بحمدلله افسران به اذعان دوست و دشمن، در زمره شاخص‌ترین شبکه‌های اجتماعی ایرانی و تاثیرگذارترین تجمع در #فضای_مجازی شناخته شد. این موفقیت بی‌شک مرهون فعالیت #مخلصانه شما در این محفل مجازی بود.

اکنون پشتوانه تجربه پنج ساله، ما را بر آن داشته تا دست به تغییری بنیادین در #کیفیت_افسران ببریم و فضای آن را به مأموریت اصلی که تبدیل شدن به « #قرارگاه_فعالان_جنگ_نرم » بود، نزدیک‌تر کنیم. تغییری که ضمن در پی داشتن ارتقای کیفیت خدمات مدیریتی و محتوایی افسران، هم‌افزایی بیشتری را برای اعضا در پی خواهد داشت.

در الگوی جدید که بر پایه #ارتقای_کیفیت_فعالیت_کاربران و ماحصل بررسی‌های عمیق و همفکری با صاحب نظران فعال در فضای مجازی (اعم از کاربران فعال افسران و ناظران بیرونی) است، تنها کسانی عضو افسران خواهند بود که دغدغه‌شان نسبت به فعالیت جدی در حوزه جنگ نرم احراز گردد و انگیزه کافی برای فعالیت مجاهدانه داشته باشند.

افسران جدید حول این پنج محور بازطراحی شده است:
#1-    کارگروهی و تخصصی شدن فعالیت در حوزه جنگ نرم با تمرکز بر قرارگاههای تخصصی زیر:
#. گرافیک
#. فیلم و انیمیشن
#. صوت
#. شعر و ادب
#. نویسندگی
#. طنز حلال
#. عکاسی
#. رصد و تحلیل
#. توزیع محتوا

#2-    استفاده از حضور اساتید و کارشناسان فعال در عرصه جنگ نرم
#3-    توجه بیشتر به امر #آموزش
#4-    یکدست شدن فضای فعالیت و حذف کاربران نامرتبط
#5-    #حقیقی_تر_شدن_ارتباطات اثربخش کاربران ذیل چارچوب‌های مدیریت شده

در الگوی جدید افسران، ما به احراز هویت توجه بیش‌تری میکنیم تا اعضای قرارگاه از یکدستی بیشتری برخوردار باشند. آموزش و ارتقاء مهارتی و معرفتی کاربران را در اولویت قرار خواهیم داد، تلاش می‌کنیم از حضور اساتید و فعالان جنگ نرم بیشتر بهره ببریم، #قرارهای_افسرانی بیشتری، در سطح بالاتر برگزار خواهیم کرد و در #کارگروه‌های_تخصصی به تولید محتوا و هم‌افزایی محتوایی هدفمندتری در فضای مجازی خواهیم پرداخت.

#فرآیند_انتقال_به_افسران_جدید :
برای رسیدن به الگوی جدید افسران، نیازمند پالایش کاربران هستیم، لذا در یک فرآیند ۳۰ روزه به #بازبینی_عضویت_اعضا، بر مبنای رزومه ای که کاربران ثبت می کنند می پردازیم.
#. این اقدام اهداف زیر را دنبال می کند:
#1.    غربال کاربران
#2.    شناسایی علایق و توانمندی های کاربران
#3.    ارتقا سطح فعالیت کاربران و ارتباطات حقیقی اعضا با سرگروه کارگروه ها

#*    لازم به ذکر است که هویت کاربران نزد تیم افسران به امانت باقی مانده و کاربر پس از تأیید عضویت، می تواند #هویت_ناشناس داشته باشد.
#* توضیحات بیشتر پیرامون کم و کیف افسران جدید، پس از بازبینی عضویت ها و تأیید کاربری‌های جدید، با خود اعضا درمیان گذاشته خواهد شد.

#چه_کسانی_می_توانند_در_قرارگاه_افسران_عضو_بمانند؟
همه افرادی که دغدغه فعالیت در عرصه جنگ نرم را دارند #به_راحتی می توانند مرحله #احراز_هویت را طی کنند و در قرارگاه ادامه فعالیت دهند.

#نحوه_ارسال_درخواست_بازبینی_عضویت :
برای ارسال درخواست بازبینی عضویت، کاربران بایستی مراحل زیر را طی نمایید:
#1.    به نشانی resume.afsaran.ir  مراجعه و نسبت به #تکمیل_رزومه_قرارگاه_افسران اقدام نمایید.
#2.    نسبت به درج و تایید #شماره_تلفن همراه خود در بخش تنظیمات اقدام نمایید. (در صورت عدم تأیید شماره همراه، عضویت شما در افسران جدید تأیید نخواهد شد)

#* طبیعتا #کیفیت_تکمیل_رزومه، نشان دهنده میزان توانمندی و انگیزه شما در همراهی با «قرارگاه افسران جنگ نرم» خواهد بود.
#*    در صورت تأیید عضویت، کاربر در یکی از دو رتبه « #کاربر_آموزشی » یا « #افسر_جنگ_نرم » قرار خواهد گرفت.
#*    نتیجه بررسی رزومه حداکثر تا یک هفته به متقاضی از طریق #پیامک اطلاع داده می‌شود.
#*    برای دریافت پیامک افسران،حتما باید دریافت #پیامک_اطلاع_رسانی و تبلیغاتی برای شما فعال باشد.
#*    عدم دریافت پیامک را از طریق منوی سمت چپ و گزینه " #ارتباط_با_مدیر " به ما اطلاع دهید

#*#* در طول فرآیند انتقال یک ماهه، ادمین Afsaran از طریق درج هشتک #ابهام_قرارگاه ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهد بود.

#تمامی_اطلاعات_کاربرانی_که_عضویتشان_تأیید_نمی_شود_حذف_خواهد_شد!
برای ما مطلوب این بود که #آرشیو همه پست ها برای همیشه در دسترس باشد ، اما محدودیت‌های فنی به ما اجازه چنین اقدامی را نمی‌دهد. لذا به غیر از پروفایل عزیزانی که عضویت مجددشان تأیید می شود، مابقی اطلاعات و #حساب‌های_کاربری (اعم از پروفایل شخصی، گروههای ایجاد شده، کامنت ها و ...) حذف خواهند شد. لذا کلیه دوستانی که مایل به ارسال رزومه و ادامه فعالیت در افسران جدید نیستند می‌توانند در این فرصت یک ماهه اقدام به برداشتن و ذخیره سازی پست‌های خود نمایند.

#* شاکله کلی #لینک_ها، #پیامک_ها، #نظرات و ... کاربرانی که تأیید می شوند در افسران باقی خواهد ماند.
#* تمام گروه‍‍‍های افسران حذف خواهند شد و فقط گروه هایی که #عملکرد_مناسبی را در افسران داشته اند و ماهیت موازی با کارگروه های تخصصی افسران ندارند، باقی خواهند ماند. لذا مدیران گروه هایی که درخواست ادامه فعالیت گروه خود را در افسران دارند، با کاربر Afsaran ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را ارسال نمایند. #*

#*#* لازم به ذکر است که سایت افسران جهت اعمال تغییرات ذکر شده، از تاریخ 15/5/95 تا 25/5/95 به مدت ده روز #از_دسترس_خارج خواهد شد.