Gerdab.IR | گرداب

هتک حیثیت تلگرامی به علت اختلافات خانوادگی

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵

پلیس فتا مازندران شخصی را که با سوء استفاده از تصاویر خصوصی یکی از بستگانش موجب هتک حرمت یک دختر شده بود دستگیر کرد.

به گزارش گرداب ، رئیس پلیس فتا مازندران گفت: زنی با مراجعه به پلیس فتا استان اعلام کرد شخصی با ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی تلگرام با مشخصات و شماره تلفن دخترش سبب شده است افراد زیادی با پیشنهادهای بی شرمانه برای دخترش مزاحمت تلفنی ایجاد کنند.

سرهنگ حسن محمدنژاد با بیان اینکه پس از این شکایت، بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت، افزود: با بررسی پرونده مشخص شد شخصی با ID معلوم پس از ارتباط با افراد در گروه های مختلف تلگرامی و پيشنهاد برقراری رابطه نامشروع، شماره تماس شاکیه را در اختيار آنان قرار می داد.

وی گفت: با تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه كارشناسان پلیس فتا استان هويت متهم شناسایی و در اولين مواجهه شاکيه با متهم مشخص شد وی یکی از بستگان او است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: متهم با اقرار به بزه انتسابی اعتراف کرد به علت اختلافات و کدورتی که با خانواده شاکیه داشت در شبکه اجتماعی تلگرام با ساخت صفحه ای با نام و مشخصات و شماره تماس این دختر سبب آزار و اذیت وی شده است.

رئیس پلیس فتا مازندران به افراد توصیه کرد از قرار دادن تصاویر خصوصی و اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی خودداری کنند و با کسانی که در فضای مجازی آشنا شدند قرار ملاقات حضوری نگذارند.