Gerdab.IR | گرداب

فرم ثبت نام همایش ایران کانکت از سایت شرکت انگلیسی برداشته شد

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

تذکر یکی از خبرگزاری ها نسبت به عدم حذف شرط عجیب مجری همایش ایران کانکت 2016 و یادآوری به همکار ایرانی مجری، به نتیجه رسید و فرم مشروط ثبت نام از سایت شرکت انگلیسی capacity conferences برداشته شد.

به گزارش گرداب؛ قرار است 16 و 17 شهریورماه همایشی با عنوان ایران کانکت 2016 از سوی یک شرکت انگلیسی در تهران برگزار شود که طبق مقررات آن افراد تحریم شده از سوی اتحادیه اروپا اجازه شرکت در آن را ندارند.

در اطلاعیه برگزار کننده این همایش اعلام شد که این همایش با میزبانی مشترک وزارت ارتباطات و یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آن برگزار خواهد شد.

پس از اعلام این خبر که واکنش مقامات و مسئولان را در پی داشت، وزارت ارتباطات در اطلاعیه‌ای دراین باره اعلام کرد که برگزارکننده ایران کانکت 2016 نیست و مجری انگلیسی نمایشگاه نیز شرط خود را حذف کرده است.

اما در حالی که وزارت ارتباطات اعلام کرده بود مجری انگلیسی همایش ایران کانکت 2016 شرط عجیب عدم امکان حضور افراد ایرانی تحریم شده را حذف کرده است اما طبق اطلاعات سایت برگزار کننده همایش، این شرط هنوز برداشته نشده بود که فارس این موضوع را یادآوری کرد.



فارس همچنین برای امکان پیگیری و اصلاح موضوع از سوی برگزارکننده‌ آدرس فرم در سایت شرکت برگزار کننده (capacity conferences) به نشانی http://www.capacityconferences.com/assets /Iran/Iran%20Connect%20Brochure_Persian%20FinalNew.pdf را نیز در خبر قرار داد.

پس از آن نیز خبرنگار فارس در تماس با شرکت ایرانی همکار برگزار کننده «ایران کانکت 2016» که نتیجه این گفت‌وگو از این جا در دسترس است، موضوع را بار دیگر خاطرنشان کرد. این تذکر به نتیجه رسید و سرانجام فرم ثبت نام از سایت capacityconferences برداشته شد.

هم‌اکنون این صفحه دیگر در دسترس نیست.



سپس شرکت مذکور فرم اصلاح شده را در آدرس جدید باگذاری کرد.