به گزارش گرداب، فیس بوک که در حال حاضر در فیدخبری خود انبوهی از تبلیغات را نمایش میدهد با توجه به تکمیل ظرفیت این بخش به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت برنامه پیام رسان خود است.
قرار است در ابتدا به طور آزمایشی برنامه پیام رسان فیس بوک برای نمایش آگهی های تبلیغاتی به کار گرفته شود و این تبلیغات در قالب کارت هایی از 5 آگهی دهنده نمایش داده می شوند.
این آزمایش ابتدا به طور محدود در کشورهای استرالیا و تایلند صورت می گیرد و سپس به دیگر کشورها توسعه می یابد. این تبلیغات در پایین برنامه پیام رسان ظاهر می شوند و تعویض آنها برای یافتن تبلیغات جدید ممکن است.
این شرکت مدعی است که در جریان اجرای این روش تبلیغاتی حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربران محفوظ باقی خواهد ماند و قرار است خطاهای احتمالی در این زمینه نیز برطرف گردد.