آینده جهان در گرو توانمندی فضای مجازی است

آینده جهان در گرو توانمندی فضای مجازی است
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آینده جهان در گرو توانمندی در فضای مجازی است از این رو حتماً این نمایشگاه ها باید به گونه ای سیر کنند تا عقب ماندگی هایی که وجود دارد جبران شده و پیش بینی از آینده جهان در این زمینه داشته باشد تا نه تنها عقب نمانیم بلکه بتوانیم دست برتر را در این فضا داشته باشیم.

 به گزارش گرداب، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم ضمن بازدید از بخش های مختلف چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهارداشت: این نمایشگاه ها به دیدار كننده و بازدید كننده نشان می دهد كه در چه شرایطی از نظر فعالیت های مجازی قرار داریم. از سوی دیگر مخاطب بین این فضای مجازی مقایسه می كند. همچنین نوعی ارتباط بین مجموعه ها ایجاد می شود. 
 
وی افرود: خوشبختانه ملاحظه كردم كه در این نمایشگاه بخش بین الملل هم وجود داشت و این مسئله باعث می شود تا این افراد بتوانند از توانمندی های داخلی الهام گرفته و هم افزایی بین این افراد در خارج از مرزها و داخل كشور ایجاد شود. 
 
مصباحی مقدم تاكید كرد: با این حال می توان پیش بینی كرد كه نیروهای داخل كشور باتوجه به فضایی كه رسانه های دیجیتال در خارج از كشور و به خصوص كشورهای در حال جنگ دارند بتوانند زمینه های ارتباط خوبی با آنها برقرار كنند. اینگونه ارتباط ها اصولاً منشاء ارتقاء توان ما در فضای مجازی خواهد بود.