جوانان در شبکه های اجتماعی چه اطلاعاتی را به اشتراک می گذارند؟

جوانان در شبکه های اجتماعی چه اطلاعاتی را به اشتراک می گذارند؟
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶

عامه استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی جوانان هستند و آمارها نشان از میزان علاقه آنها به اشترک گذاری اطلاعات در این فضا است.

به گزارش گرداب، شبکه های اجتماعی و تعاملی، امروز دیگر کمتر جوانی پیدا می شود که عضو این تعدادی از این شبکه ها نباشد و یا حداقل در صورت عدم عضویت از روند فعالیت در این شبکه ها مطلع نباشد، از آنجایی که مخاطب عام فضای وب، شبکه های اجتماعی و در مجموع فضای مجازی جوانان هستند و بیشتر وقت خود را در این شبکه ها می گذرانند مهم است که آنها بیشتر چه مطالبی را به اشتراک می گذارند.
آمارهای دقیق در این فضا می تواند به مسئولان و برنامه ریزان فرهنگی کشور کمک کند تا برای تولید محتوا در این فضا اطلاعات دقیقی از علاقه مندی ها جوانان داشته باشند و بتوانند به آنچه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود جهت دهند.

آنچه در اینفوگرافی زیر نمایش داده شده 53 درصد جوانان آدرس ایمیل و پست الکترونیکی، 20 درصد شماره تلفن خود، 91 درصد عکس های شخصی و خانوادگی و 24 درصد از جوانان فیلم های شخصی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

اما آیا تمامی اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از افراد منتشر می شود اطلاعات واقعی آنهاست؟ یکی از ستون های این اینفوگرافی به این سوال پاسخ می دهد.

جوانان در شبکه های اجتماعی چه اطلاعاتی را به اشتراک می گذارند؟