عبدالرسول عمادی:

برخورد پلیس فتا با سایت‌های مدعی خرید و فروش سؤالات امتحانات نهایی

برخورد پلیس فتا با سایت‌های مدعی خرید و فروش سؤالات امتحانات نهایی
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی پلیس فتا سایت‌هایی که خبر فروش سؤالات امتحانات نهایی را منتشر کرده‌اند و از آن طریق مبادرت به خرید و فروش سؤالات امتحان نهایی می‌کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش گرداب، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انتشار خبری که باعنوان «خرید و فروش120هزار تومانی سئوالات امتحان نهایی درشبکه های مجازی» اظهار داشت: با هماهنگی پلیس فتا سایت‌هایی که خبر فروش سؤالات امتحانات نهایی را منتشر کرده‌اند و از آن طریق مبادرت به خرید و فروش سؤالات امتحان نهایی می‌کنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: رفتار این سایت‌ها مصداق کلاهبرداری و شیادی است بنابراین به شهروندان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان توصیه می‌شود در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

عمادی تصریح کرد: هر نوع سؤالی که توسط سایت‌های مدعی به معرض فروش گذاشته شده، مربوط به سنوات گذشته و امتحانات نهایی بوده که تاریخ برگزاری آنها سپری شده است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: به دانش‌آموزان اطمینان می‌دهیم که سؤالات امتحانی در امنیت کامل، رأس ساعت مقرر در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان تقاضا می‌کنم تنها بر محتوای کتاب‌های درسی متمرکز شوند، زیرا سؤالات امتحانی فقط از متن کتاب‌های درسی طراحی می‌شود و دانش‌آموز با مطالعه دقیق می‌تواند به طور کامل پاسخگوی سؤالات باشد.