وعده مدیرعامل توییتر برای بهبود قوانین

وعده مدیرعامل توییتر برای بهبود قوانین
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶

جک دورسی مدیرعامل توییتر وعده داد قوانین و ایمنی توییتر را برای جلوگیری از تهدیدات و سوء استفاده ها بهبود می بخشد.

 به گزارش گرداب، جک دورسی مدیر عامل توییتر در تعهدی آشکار اعلام کرد که قوانین و ایمنی توییتر را برای پیشگیری از آزار و اذیت و تهدید کاربران به زودی بهبود می‌یابد و شاید هفته آینده زمان تحقق این وعده باشد.

کاربران توییتر در سالهای اخیر شاهد ایجاد مشکلاتی برای کاربران زن بوده اند به گونه ای که پیام های نامناسب و توهین‌آمیز دریافت می‌کردند. هرچند که به این موضوع اعتراض شده بود اما توییتر برای حل این مساله تا کنون واکنش جدی نشان نداده بود.

توییتر وعده های زیادی برای حل این مشکلات داده و گفته با استفاده از ابزار موجود و ابزار دیگری که به این میکروبلاگ اضافه می شود تلاش دارد نارضایتی زنان برای حضور در این فضا را رفع کند.

دورسی می گوید در قوانین جدید نمادهای نفرت، گروه های خشونت آمیز و توییت هایی که خشونت را تحسین می کنند از بین خواهد رفت و این به روز رسانی ها تا چند هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

عده ای از کاربران برای اعلام نارضایتی علیه وضعیت موجود با هشتگ بایکوت توییتر به این موضوع اعتراض کردند و دورسی در واکنش به آنها گفته است سکوت کاربران در توییتر موجب شد تا ما موضعی جدی برای اصلاح وضع موجود داشته باشیم.

حالا باید منتظر ماند و دید علی رغم وعده های محقق نشده در سالهای گذشته، این بار وعده دورسی به سرانجام خواهید رسید یا خیر.