«مدیریت فضای مجازی چین» قوانینی را منتشر کرده که از یکم مارس اجرایی می شود و طبق آن شرکت های اینترنتی باید علاوه بر کنترل محتوا الگوریتم هایی بنویسند که ایده مثبت را ترویج می کند.
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۹۲۱۳
به گزارش گرداب، چین قصد دارد محتوای اینترنت را بیش از پیش کنترل کند و این بار سراغ الگوریتم هایی برای محتوای اینترنت رفته است.

«مدیریت فضای مجازی چین» قوانینی را برای کنترل محتوای اینترنت منتشر کرده و شرکت ها باید از آن پیروی کنند. از جمله این قوانین می توان به توصیه نوشتن الگوریتم هایی برای اینترنت اشاره کرد که ایده های مثبت را ترویج و همزمان محتوای بد را حذف می کنند.

این قوانین به طور واضح هرگونه محتوایی که امنیت ملی را به خطر بیندازد، اسناد دولتی را فاش کند،  قدرت دولت را نقض کند و  اتحاد ملی را برهم زند را ممنوع می کند. 

به بیان دیگر شرکت های اینترنتی نمی توانند وضعیت کشور را به چالش بکشند.

قرار است این قوانین از یکم مارس اجرایی شوند. این درحالی است که براساس قوانین جدید مدیریت حساب های کاربری، فرایندهای ثبت نام، کنترل محتوا و شایعات نیز سختگیرانه تر می شود.
نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد