Gerdab.IR | گرداب

یدیعوت آحارانوت:

جمهوری اسلامی در صدد محو نمودن تدریجی فرهنگ غربی است

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۹

یدیعوت آحارانوت نوشت: «به دنبال موفقیت ایران در صنایع نظامی باید از این به بعد گوش به زنگ مقابله ایران با فرهنگ غربی و نمادهای آن چون "باربی" و "کن" باشیم.»

یک روزنامه عبری زبان در گزارشی اذعان داشت که به دنبال موفقیت‌های ایران در سال‌های اخیر در زمینه تولیدات نظامی هم اکنون جمهوری اسلامی در صدد محو نمودن تدریجی فرهنگ غربی است و در این راه در بخش نرم افزاری و دیگر کالاها به موفقیت‌هایی نائل شده است.

به گزارش گرداب، روزنامه یدیعوت آحارانوت در این زمینه نوشت: «ایران تنها موشک تولید نمی‌کند که از آن بیم داشته باشیم؛ جدای از موشک هم اکنون در زمینه نرم افزاری با تولید نرم افزار حجاب و تولید عروسک اسلامی به نام "فاطیما" در صدد تسخیر بازار داخلی است.»

بنا‌بر‌این گزارش، اخیرا یک شرکت ایرانی خبر از ساخت اولین عروسک اسلامی به نام "فاطیما" داده است. این عروسک ظاهری اسلامی دارد و در حقیقت بخشی از نبرد ایران با تهاجم فرهنگی غرب است.

به نوشته این روزنامه، ایران هم اکنون برای ترویج قوانین اسلامی نرم افزار‌هایی برای مد‌های اسلامی به ویژه در زمینه بانون با حجاب و نیز سرویس نرم افزاری "حجاب مسنجر" را برپا نموده است.

این نرم افزار همانند یاهو مسنجر عمل می‌کند. البته مصادیق اسلامی در آن رعایت شده است.

یدیعوت آحارانوت در خاتمه نوشت: «به دنبال موفقیت ایران در صنایع نظامی باید از این به بعد گوش به زنگ مقابله ایران با فرهنگ غربی و نمادهای آن چون "باربی" و "کن" باشیم.»
 
منبع: باشگاه خبرنگاران