Gerdab.IR | گرداب

رونمایی از لپ تاپ و تبلت‌های جان سخت

رونمایی از لپ تاپ و تبلت‌های جان سخت
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

سری جدید محصولات ایسر شامل دو نسخه از یک لپ تاپ و یک تبلت مجهز به گواهینامه‌های مقاومت در برابر گرد و خاک و آب هستند و جان سخت به حساب می‌آیند.

به گزارش گرداب، اخیرا شرکت «ایسر» از محصولات ENDURO رونمایی کرده که شامل دو لپ تاپ Urban N ۳ و یک تبلت Urban T ۱ است.

هرچند به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها هیچ سخت افزار خارق العاده‌ای ندارند، اما برای خانواده‌هایی مناسب است که نگران وجود دستگاه‌هایی ظریف در محیط خانه و با حضور کودکان هستند. به هرحال این نوت بوک‌ها و تبلت از طراحی یکسانی برخورد دارند و هر سه دستگاه گواهینامه‌های MIL-STD ۸۱۰ H و IP ۵۳ دارند. این بدان معنا است که دستگاه‌ها در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاوم هستند. البته آن‌ها کاملاً ضد گرد و غبار و آب نیستند و احتمالاً در صورت تماس با شن یا زیر باران ماندن، خراب می‌شوند.

در اصل نوت بوک ENDURO Urban N ۳ در دو نسخه عرضه می‌شود که در هر دو از پردازشگر‌های نسل یازدهم اینتل استفاده شده است. مدل پایه با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و مجهز به پردازشگر Corei ۵-۱۱۳۵ G ۷، هشت گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابات حافظه داخلی است. نسخه دوم با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار مجهز به پردازشگر Cor i ۷-۱۱۶۵ G ۷، شانزده گیگابایت RAM و یک ترابایت حافظه داخلی است. هر دو دستگاه نمایشگر ۱۴ اینچی دارند و عمر باتری شأن ۱۳ ساعت است.

تبلت Urban T ۱ یک دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ و نمایشگر ۱۰ اینچی اینچی است که CPU چهار هسته‌ای MT ۸۱۶۷ a مدیا تک در آن به کار رفته است. این دستگاه مجهز به شیشه گوریلا گلس ضد میکروب است و باتری ۶ هزار میلی آمپری در آن نصب شده است. علاوه بر آن تبلت مذکور یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد.

لپ تاپ‌های این سری در ماه ژوئن در ماه عرضه می‌شوند.