باز شدن پای تبلیغات به سرویس ویدیویی اینستاگرام

باز شدن پای تبلیغات به سرویس ویدیویی اینستاگرام
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

فیس بوک تبلیغات را برای کاربران جهانی سرویس Reels اینستاگرام راه اندازی کرد.

به گزارش گرداب، این شرکت رسانه اجتماعی که قصد دارد درآمدزایی از سرویس Reels اینستاگرام داشته باشد، آزمایش تبلیغات در این سرویس ویدیویی کوتاه را در آوریل در کشور‌های هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز کرده بود. این آزمایش با برند‌هایی نظیر بی ام و، لوییس ویتون، نت فلیکس و اوبر انجام گرفت.

جاستین اوسوفکسی، مدیر عملیات اینستاگرام گفت: ما Reels را راه فوق العاده‌ای برای کشف محتوای جدید در اینستاگرام می‌بینیم و بنابراین تبلیغات هم مناسب آن است. همه برند‌ها از کوچک تا بزرگ از این شکل خلاقانه جدید در فضایی که افراد در آن سرگرم شده اند، می‌توانند بهره ببرند.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرد تبلیغات Reels که حداکثر ۳۰ ثانیه خواهند بود، بین هر کلیپ ویدیویی در Reels ظاهر خواهند شد.

فیس بوک پیش از این اعلام کرده بود به تبلیغات کنندگان اجازه می‌دهد بخش‌های محتوای ویدیویی که می‌خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیو‌هایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند. این بزرگترین اقدام فیس بوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برند‌ها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان معمولا از فیس بوک برای هدف گرفتن کاربران بر اساس علایقشان استفاده می‌کنند.