Gerdab.IR | گرداب

قابلیت جدید واتس‌اپ برای کاربران تماس‌های گروهی

قابلیت جدید واتس‌اپ برای کاربران تماس‌های گروهی
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰

واتس‌اپ مانند زوم و برنامه‌های پیام رسان دیگر اکنون به کاربران اجازه می‌دهد به جای این که از ابتدا در تماس گروهی باشند، به تماس‌هایی که آغاز شده و در جریانند، ملحق شوند.

به گزارش گرداب، اگر کاربر در ابتدا به تماس دعوت شده باشد می‌تواند هر زمان بخواهد وارد و خارج شود.

همچنین یک صفحه اطلاعات تماس وجود دارد که نشان می‌دهد چه کسانی در تماس گروهی حضور دارند و چه کسانی دعوت شده اند. همچنین اگر کاربر رد تماس را زده باشد، در صورتی که بعدا تمایل پیدا کرد همچنان می‌تواند به مکالمه ملحق شود.

بر اساس گزارش انگجت، این اقدام واتس‌اپ نشان می‌دهد که زوم و سایر خدمات چت ویدیویی انعطاف پذیرتر با وجود کاهش محدودیت‌های همه گیری کووید ۱۹ همچنان محبوب هستند. واتس‌اپ خاطرنشان کرده که بعضی از افراد عادت‌های چت ویدیویی متفاوتی دارند و اگر هر زمان که بخواهند به تماس گروهی ملحق شوند، این سرویس جذابتر خواهد شد.

همزمان رویترز گزارش کرد شرکت زوم با هدف توسعه فعالیتش فراتر از خدمات کنفرانس ویدیویی، شرکت "فایو۹ اینک" را که گرداننده کال سنتر است در قراردادی به ارزش ۱۴.۷ میلیارد دلار خریداری کرد که بزرگترین خرید این شرکت محسوب می‌شود. زوم از زمان شیوع ویروس کرونا و استفاده از خدمات این شرکت از سوی شرکت‌ها و مدارس برای برگزاری ملاقات‌های کاری و کلاس‌های آموزشی مجازی و معاشرت اجتماعی به نام محبوب در میان کاربران و سرمایه گذاران تبدیل شده است.