Gerdab.IR | گرداب

مديران هاليوود در وزارت خارجه اسرائيل توجيه شدند!

تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۸۹

معاون وزيرخارجه اسرائيل به مشوق‌هاي مالي اسرائيل براي تهيه فيلم‌هاي سينمائي اشاره كرد و به دست اندركاران هاليوود پيشنهاد كرد به اين مشوق‌ها بيانديشند.

معاون وزير خارجه رژيم صهيونيستي در تل آويو از شماري از مديران و فيلمسازان هاليوود پذيرايي كرد.

به گزارش گرداب، اين گروه از دست اندركاران سينماي هاليوود در ديدار با "داني ايالون معاون اويگدور ليبرمن" از وي قول دريافت امكانات مالي و ساير مشوق‌ها را گرفتند. ايالون در ملاقات مذكور گفت: «درگيري‌هاي جنگي عليه اسرائيل، اكنون مدتي است كه به صحنه ديپلماتيك و افكارعمومي جهان كشانده شده و دشمنان اسرائيل به انواع شيوه‌ها مي‌كوشند اسرائيل را بدنام ساخته و انواع خصوصيات منفي را به ما نسبت دهند و مشروعيت اسرائيل را متزلزل سازند. آنها دنبال نابودي اسرائيل هستند.»

معاون وزيرخارجه اسرائيل به مشوق‌هاي مالي اسرائيل براي تهيه فيلم‌هاي سينمائي اشاره كرد و به دست اندركاران هاليوود پيشنهاد كرد به اين مشوق‌ها بيانديشند و از آن‌ها استفاده كنند و براي ساخت برخي فيلم‌هاي خود به فلسطين اشغالي بروند.

ايالون به اين حقيقت اشاره نكرد كه بدنامي رژيم صهيونيستي در جهان رهاورد نسل كشي و جنايت‌هاي بي‌شمار اين رژيم به ويژه در جريان جنگ 22 روزه غزه و جنگ 33روزه لبنان و همچنين حمله به كاروان امدادرساني بين المللي است.

يادآور مي‌شود بسياري از گردانندگان هاليوود يهودي صهيونيست محسوب مي‌شوند. با وجود تلاش هاليوود براي مظلوم نمايي به نفع صهيونيست‌ها، اسرائيل نزد افكار عمومي جهان به عنوان رژيمي جنايتكار، اشغالگر و نامشروع شناخته مي‌شود.

گفتني است فيلم ضد ايراني و ضد اسلامي "بدون دخترم هرگز" با كمك محافل صهيونيستي و در خاك فلسطين اشغالي فيلمبرداري و تهيه شده بود.
 
منبع: کیهان