Gerdab.IR | گرداب

وزیر ارتباطات پست تازه گرفت

وزیر ارتباطات پست تازه گرفت
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰

رئیس‌جمهور با صدور حکمی دو عضو حقیقی هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را منصوب کرد.

به گزارش گرداب، سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- و محمدصادق خیاطیان را به سمت «عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

عیسی زارع پور وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترای خود را در رشته (مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه‌های رایانه‌ای) از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا دریافت کرده است.

ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله سوابق وی به شمار می‌رود.

محمدصادق خیاطیان در حال حاضر رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است.

خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی است. وی از سوابق متعدد دیگری ازجمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ برخوردار است.

متن حکم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر عیسی زارع پور
جناب آقای دکتر محمدصادق خیاطیان

در اجرای بند (۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ هیئت‌وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک‌مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش‌بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری، بومی‌سازی و تجاری‌سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران