Gerdab.IR | گرداب

چالش‌های قانونی ارز دیجیتال در ایران بررسی می‌شود

چالش‌های قانونی ارز دیجیتال در ایران بررسی می‌شود
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰

بوت کمپ رمز ارز با هدف بررسی چالش‌های قانونی ارز دیجیتال در ایران توسط یکی از کارخانه‌های نوآوری کشور و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی برگزار می‌شود.

به گزارش گرداب، فناوری‌های نوین همچون اینترنت و گوشی‌های همراه تحولاتی را ایجاد کردند و وارد زندگی همه ما شدند و تأثیراتی چنان عمیقی بر رفتار ما گذاشتند که شیوه زندگی مان را با پیش از آن، متمایز کرده است.

یکی از فناوری‌هایی که مانند اینترنت، قرار است در چند سال آتی، زندگی و کسب و کار‌های ما را دستخوش تغییر کنند، بلاکچین است.

از این رو یکی از کارخانه‌های نوآوری کشور با برگزاری بوت کمپ رمز ارز، در ساختار وظیفه‌ای خود آموزش و تربیت افرادی که جویای ورود به این بازار هستند را مورد هدف قرار داده و سعی کرده است در این رویداد با اساتید و مهمانان تخصصی این حوزه را چه در قسمت تصمیم گیری‌های کلان کشوری و چه افرادی که بسیار در این حوزه سود و زیان کرده‌اند، دعوت کرده تا در یک رویداد حضوری به ارائه راهکار‌ها و آموزش‌های مناسب افراد جویای دانش رمز ارز بپردازند.

این رویداد در روز‌های ۲۴ دی ماه و اول بهمن ماه برگزار می‌شود و دکتر امیر صادقی استاد دانشگاه مدرس این دوره است.

در بوت کمپ رمزارز پنل ویژه چالش‌های قانونی ارز دیجیتال در ایران با حضور کارشناسان این حوزه از جمله بیژن خیابانی، سپهر حساس یگانه، عرفان محمودی و افشین آشوری برگزار می‌شود.

شرکت در این رویداد برای افراد جویای ورود به بازار رمز ارز از سوی ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی با کد تخفیف همراه است که جزئیات بیشتر آن در سایت این ستاد آمده است.