Gerdab.IR | گرداب

یوتیوب به دنبال اضافه کردن ان اف تی

یوتیوب به دنبال اضافه کردن ان اف تی
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

این سرویس پخش ویدیو برای اضافه کردن ان اف تی به خدمات خود برنامه دارد.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، مدیرعامل یوتیوب، سوزان وجیسکی می‌گوید ان اف تی فرایند تشخیص سازنده یک ویدیو را تسهیل می‌کند. علاوه بر این او معتقد است که این قابلیت راهی جدید برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای بصری فراهم می‌کند. در یک مصاحبه مدیرعامل یوتیوب چنین گفته است:

«اگر سازندگان ویدیو‌های خود را به عنوان ان اف تی به فروش برسانند، این یک صورت مهم درآمدزایی خواهد بود ... ان اف تی‌ها شیوه‌ای برای درآمدزایی هستند و ما می‌خواهیم بهترین شیوه‌های درآمدزایی را در اختیار همه سازندگان قرار دهیم».

او اینچنین ادامه می‌دهد:
«دومین دلیلی که ما به دنبال بهترین موضع در این باره هستیم، احراز هویت است که از طریق آن سرمایه‌ها فی‌الواق به سازندگان تعلق دارد. اگر یک وب‌سایت سوم شخص بخواهد ویدیو‌ها را به فروش برساند، این مسئله دشواری به بار خواهد آورد».

او همچنین تاکید کرده است که ان اف تی از نظر یوتیوب شیوه‌ای برای درآمدزایی است و با توجه به فراگیر شدن آن، یوتیوب حتما به این مسئله ورود می‌کند تا مانع از خرید و فروش محتوای بر روی این پلتفرم در سایر وب‌سایت‌ها شود.

یکی از مدیران یوتیوب، نیل موهان نیز در یک پست بلاگی اعلام کرده که این شرکت به فناوری‌های وب ۳، بلاکچین و ان اف تی اعتقاد زیادی دارد و بر این باور است که این فناوری‌ها «ظرفیت فوق‌العاده»‌ای برای کمک به سازندگان در ساخت روابط عمیق‌تر با طرفداران خود دارد.

منبع: کریپتو گزت