Gerdab.IR | گرداب

بیش از ۹۰ درصد آمریکایی‌ها در سال ۲۰۲۲ برنامه خرید ارز دیجیتال دارند

بیش از ۹۰ درصد آمریکایی‌ها در سال ۲۰۲۲ برنامه خرید ارز دیجیتال دارند
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

در پیمایشی که توسط بانک آمریکایی انجام گرفته ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که در سال ۲۰۲۲ قصد خرید ارز دیجیتال دارند.

به گزارش گرداب، با وجود این که بازار ارز‌های دیجیتال در حال تجربه ریزشی چشم‌گیر هستند، اما برطبق پیمایشی که بانک آمریکا (Bank of America) بزرگترین نهاد بانکی این کشور انجام داده است، اغلب سرمایه‌گذاران خرد، اما منتظر زمان مناسب برای خرید ارز‌های دیجیتال هستند و معتقدند بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال به زودی فرا خواهد رسید.

در پیمایشی با مشارکت ۱۰۰۰ نفر مشخص شد که ۹۰٪ پاسخ‌دهندگان قصد داشتند در طی شش ماه آینده ارز دیجیتال خریداری کنند. افزون بر این، در این مطالعه تاکید شده است که تعداد کاربرانی که مالک ارز دیجیتال هستند مشابه تعداد کسانی است که قصد خرید دارند. این بدین معناست که اشتیاق به سوی ارز‌های دیجیتال به هیچ‌وجه پایان نیافته است.

۳۰ درصد سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال گفته‌اند که هیچ قصدی برای فروش ارز‌های خود در طی ۶ ماه آینده ندارند و با وجود ریزش عجیبی که بازار تجربه کرده است، می‌خواهند ارز‌های خود را نگه دارند.

ارز‌های دیجیتال از نظر سرمایه‌گذاری در دسته سرمایه‌گذاری‌های پرخطر قرار می‌گیرند. تجربیات سال‌های اخیر نشان می‌دهد که در صورتی که افراد بدون اطلاع کافی از این بازار دست به خطر بزنند و سرمایه‌های خود را به شکل ارز دیجیتال در بیاورند، آسیب‌های زیادی انتظارشان را می‌کشد.

منبع: کریپتو پوتیتو