Gerdab.IR | گرداب

اتصال ۲۰ دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

اتصال ۲۰ دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات و فناوری اصلاعات گفت: پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند؛ حدود ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی‌مانده است، از مسئولین آن‌ها مطالبه‌گری کنید تا این کار درشهریورماه محقق شود.

به گزارش گرداب، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قانون بودجه امسال همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شدند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود را راه‌اندازی کنند و ما نیز مکلف شده بودیم تا دی ماه، پنجره ملی خدمات هوشمند را فعال کنیم؛ اما زودتر از موعد آن را راه اندازی کردیم.

وی افزود: در حال حاضر، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند؛ اما حدود ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی‌مانده و خواهش من از شما این است که از مسئولان آن دستگاه‌ها مطالبه‌گری کنید تا این کار در شهریورماه محقق شود و به این سامانه بپیوندند تا مردم بدون مراجعه حضوری و کاغذبازی بتوانند خدمات خود را از دستگاه دولتی دریافت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دستگاه‌های اولویت‌دار، گفت: اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور اولویت اول هستند و هر کدام باید چند دستگاه اصلی را در زیر مجموعه خود راه‌اندازی کنند. مطالبه‌گری رسانه‌ها نیز موج خوبی در دستگاه‌ها راه انداخته است تا دستگاه‌ها به این پنجره ملی متصل شوند.