Gerdab.IR | گرداب

تأکید وزیرارتباطات بر تسریع پروژه ارتباطات روستاها

تأکید وزیرارتباطات بر تسریع پروژه ارتباطات روستاها
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم بر تسریع در انجام پروژه توسعه ارتباطات روستاها تاکید کرد و پیگیری نمایندگان مردم را برای خود فرصت مغتنمی دانست.

به گزارش گرداب، در ادامه دیدار‌های دوره‌ای عیسی زارع پور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با نمایندگان مردم، روز (دوشنبه ۵ دی ماه) با حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب، حسین حاتمی نماینده مردم خداآفرین، کلیبر، هوراند و اهر و هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، شهرفیروزه و زبرجان دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار‌ها با اشاره به ادامه پروژه توسعه ارتباطات در روستا‌ها و تلاش وزارت ارتباطات برای تسریع در اجرای آن، تاکید کرد: حتی با عدم پیگیری نمایندگان مردم ما وظیفه خود می‌دانیم که مشکل ارتباطی همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور را حل کنیم.

زارع پور تصریح کرد: دیدار و پیگیری مطالبات مردم از طرف نمایندگان برای ما فرصت مغتنمی است.

وی درباره حضور فقط یک اپراتور در روستا‌ها نیز افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هر منطقه و روستا فقط یک اپراتور حضور پیدا می‌کند و به دلیل رومینگ رایگانی که بین اپراتور‌ها در این نقاط وجود دارد، مردم این مناطق با هر سیمکارتی می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات ارائه شده اپراتور‌ها استفاده کنند و هیچ محدویت اپراتوری وجود ندارد.

زارع پور در این دیدار‌ها برای پیگیری بهتر وضعیت ارتباطات در روستا‌ها در حضور نمایندگان این مناطق با فرماندار شاهین دژ و دهیاران ۲ روستا از این شهرستان تماس گرفت.

همچنین دو روستا از شهرستان نیشابور، روستا‌هایی بودند که وزیر ارتباطات با دهیاران این روستا‌ها در حضور نماینده آنان تماس گرفت و وضعیت پوشش اینترنت پرسرعت را در این روستا‌ها جویا شد.
نمایندگان حاضر در این جلسات نیز مسائلی درباره فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، ارتباطات روستا‌های صعب العبور، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق مرزی و توسعه ادارات پستی مطرح کردند.