ادامه‌ی ریزش آگهی‌دهنده‌ها در توئیتر

ادامه‌ی ریزش آگهی‌دهنده‌ها در توئیتر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱

بیش از ۵۰۰ آگهی دهنده از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، هزینه در این سایت شبکه اجتماعی را متوقف کرده اند.

به گزارش گرداب، وب سایت اینفورمیشن به نقل از یک منبع آگاه، نوشت: درآمد روزانه توییتر در ۱۷ ژانویه، ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲، کاهش داشت. این کاهش درآمد نخستین بار توسط روزنامه فناوری پلتفرمر گزارش شده بود. توییتر درباره این دو گزارش، اظهارنظر نکرد.

از زمانی که ایلان ماسک، مالک توییتر شد، برند‌های آگهی دهنده در واکنش به تغییر و تحولات این شبکه اجتماعی از جمله اخراج هزاران کارمند و عرضه احراز هویت پولی که به افزایش جعل هویت برند‌ها در این پلتفرم منجر شد، از توییتر فراری شدند.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر اخیرا ممنوعیت تبلیغات سیاسی که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود را لغو و اعلام کرد سیاست تبلیغات برای تبلیغات جنبش‌های اجتماعی را در آمریکا تسهیل خواهد کرد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دستگاه‌های رسانه‌ای دیگر همسو می‌کند.