Gerdab.IR | گرداب

شناسایی و جذب فعالان دانش‌بنیان و خلاق حوزه خودرو

شناسایی و جذب فعالان دانش‌بنیان و خلاق حوزه خودرو
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، صنایع، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و نخبگان و علاقمندان به حوزه فناوری‌های پیشرفته خودرویی شناسایی و جذب می‌شوند.

به گزارش گرداب، گروه توسعه فناوری‌های نوین خودرویی و طرح‌های کلان ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری فراخوانی برای جذب فعالان دانش‌بنیان و خلاق حوزه خودرو در شبکه نوآوری صنعت خودروی کشور منتشر کرده است تا ایده‌های برتر در ۳ محور «خودرانی»، «هوشمندسازی» و «اتصال‌پذیری و برقی سازی خودروها» جذب و به صنعت خودرو متصل شود.

شرکت‌های دانش بنیان و خلاق، صنایع، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و نخبگان و علاقمندان با عضویت در شبکه نوآوری صنعت خودروی کشور از مزایایی، چون «امکان حضور و مشارکت در پیشبرد طرح‌های ملی» و «حضور در رویداد‌های مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» بهره‌مند می‌شوند.

همچنین «حمایت از صادراتی کردن محصولات دانش‌بنیان شرکت‌ها و صنایع»، «حمایت از تجاری کردن ایده‌ها و پتنت‌ها در حوزه فناوری‌های پیشرفته خودروئی»، «بهره‌گیری از تسهیلات معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در صورت تایید ایده‌ها و طرح‌ها» و «برگزاری مرحله سوم جذب و استقرار شرکت‌ها، صنایع و نخبگان» از دیگر مزایایی است که به این افراد ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مراجعه کنند.