Gerdab.IR | گرداب

افزایش 16 میلیونی کاربران ایتا در نتیجه حمایت‌های وزارت ارتباطات

افزایش 16 میلیونی کاربران ایتا در نتیجه حمایت‌های وزارت ارتباطات
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینکه پیام‌رسان ایتا توانست از سه میلیون کاربر فعال در طی سه ماه اخیر به ۱۹ میلیون کاربر فعال برسد، نتیجه حمایت‌های ما بوده و ان‌شاءالله این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش گرداب، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینکه پیام‌رسان ایتا توانست از سه میلیون کاربر فعال در طی سه ماه اخیر به ۱۹ میلیون کاربر فعال برسد، نتیجه حمایت‌های ما بوده است و ان‌شاءالله این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هر قدر که پیام‌رسان‌های داخلی که به مردم خدمت می‌کنند و مردم میلیونی به آن‌ها اقبال کرده‌اند، به زیرساخت اعم از تجهیزات، پهنای باند و حمایت‌های مادی و معنوی نیاز داشته باشند، ما در خدمت‌شان هستیم و این مسیری است که آن را دنبال می‌کنیم.

زارع‌پور در مورد ساز و کار و شرایط حمایت از پیام رسان‌های داخلی اظهار کرد: ما یکسری شرایط و ضوابطی داریم که تعداد کاربران پیام‌رسان‌ها از یک حدی که بیشتر شود، از آن‌ها حمایت می‌کنیم و تمام زیرساخت‌های مورد نیازشان را تأمین می‌کنیم.

وزیر ارتباطات در پایان خاطرنشان کرد: اکنون وزارت ارتباطات تمام توان خودش را به کار می‌گیرد تا از چهار پیام‌رسان ایتا، بله، سروش‌پلاس و روبیکا که به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و کاربر بالای ۳الی۴ میلیون نفر در روز دارند، حمایت کند و هر چقدر هم لازم باشد ما حمایت‌های خودمان را در این مسیر ارتقا می‌دهیم.