Gerdab.IR | گرداب

حمايت تعجب برانگيز از هرزه نگاران اينترنتی؟!

تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۸

اواخر اسفندماه سال گذشته بود که خبر خوشحال کننده ای از سوی رسانه ها منتشر شد؛ باندهای بزرگ هرزه نگاری اینترنتی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متلاشی و گردانندگان این سایت ها دستگیر شدند.

به گزارش گرداب روزنامه کیهان نوشت: سال ها بود که علاقمندان و دلسوزان نظام اسلامی با مشاهده جوانانی که اسیر دام شیادان در فضای مجازی شده اند آرزو می کردند که سایت های مبتذلی که بی محابا به بازی با مقدسات می پردازند و نوامیس مردم را بی شرمانه در معرض دید چشمان هرزه نامحرمان در اینترنت قرار می دهند بسته شده و با گردانندگان این سایت های مبتذل برخورد شود.

اگرچه فیلتر این گونه سایت ها بر قلب های علاقمندان و دلسوزان آینده سازان وطن بود ولی گردانندگان این سایت ها با ایجاد آینه وب های مبتذل خویش و تولید فیلترشکن های متعدد آرامش روانی جامعه را مخدوش می کردند.

چه خانواده هایی که از سوی این شیطان صفتان از هم پاشید و چه جوانانی که با استعدادهای درخشان امیدی برای آینده وطن خویش بودند از سوی این اراذل در گرداب شیطان اسیر شدند.

هوشمندی سپاه و واکنش ورشکسته های سیاسی
غیور مردان سپاهی پس از تلاش های خستگی ناپذیر توانستند با دستگیری گردانندگان این سایت ها که تعدادی از آنان در کشورهای خارجی از قبیل کانادا مشغول فعالیت های ضدانسانی و هرزه نگاری های وقیحانه بودند و انهدام شبکه های گسترده آنان، خدمتی بزرگ به نظام اسلامی و امنیت روانی جامعه و برگی زرین در پرونده پرافتخار خویش ثبت کنند.

مسدود شدن این سایت ها و دستگیری عوامل و گردانندگان آن عیدی بزرگی برای ملت ایران محسوب می شد، به صورتی که اکثر گروه ها و جریان های مختلف علاقمند به مردم و نظام از آن استقبال کرده و به فرزندان قهرمان وطن که توانسته بودند طی جهادی عظیم با اشرار اینترنتی مقابله کنند تبریک گفتند.

ولی متأسفانه برخی گروه ها و جریان ها با سیاسی دانستن این اقدام عظیم، ناباورانه به حمایت از اشرار پرداختند.

سایت خبری "میزان نیوز" که به گروهک غیرقانونی "نهضت آزادی" تعلق دارد باحمایت از متهمان پرونده سایت های اینترنتی مبتذل مانند همیشه عمق کینه خویش را نسبت به هر گونه اصلاحی در فضای اخلاقی کشور عزیزمان نشان داد.

 این سایت بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی با تشکیک در اعترافات متهمان و دروغ قلمداد کردن اتهامات آنان، می نویسد: «متهمان بازداشت شده که در اعتراف های تلویزیونی مجبور به صحبت کردن بر علیه خود (!) شده بودند، اتهامات سنگین و غیرواقعی را به خاطر فشارهای وارده در دوران بازداشت متحمل شده و برآن چه کرده بوده و نبوده (!) حرف زدند.»

گروهک غیرقانونی نهضت آزادی با سیاسی قلمداد کردن این اقدام بزرگ به دلاوران سپاهی حمله کرده و می نویسد: «نیروهای سپاه پاسداران با دادن آدرس غلط در وب سایت "گرداب" و نمایش اعتراف های ساختگی در جهت ضربه زدن به سایت های خبری و فعالین سیاسی و متصل کردن آن ها به گروه ها و دولت های کشور دیگر، اهداف بلندپروازانه تری را در سر می پروراند.»

مطالعه آن چه که در این سایت خبری آمده همسویی کامل گردانندگان این گروهک غیرقانونی را با سایت های هرزه نگار و مبتذل آشکار می سازد.

عمق فاجعه و بی شرمی موجود در سایت های مبتذل به حدی است که حتی بنگاه های خبرپراکنی خارجی از جمله بی بی سی نیز برای از بین نرفتن آبرو و سابقه چندین ساله ای که هر چند، دروغ برای خویش فراهم کرده اند، به حمایت از این اوباش نپرداخته اند و حتی به نوعی با ملایمت از این اقدام سپاه تجلیل نیز کردند. ولی گویا گروهک غیرقانونی نهضت آزادی برای خویش آبرویی قائل نیست تا با حمایت از اراذل اینترنتی که، توهین به انوار مقدس الهی از جمله نبی معظم اسلام، حضرت زهرا(س) و سالار شهیدان امام حسین(ع) و سایر ائمه معصومین علیهم السلام و نیز انتشار مطالب سخیف و مبتذل در پرونده آنان ثبت است، آبروی نداشته خویش را بر باد دهند.

نهضت آزادی با سابقه ننگین سه دهه اخیر خود و با پرونده ای مملو از فساد و تباهی که حمایت از اجانب، دشمن بعثی و حمله به نهادهای اصیل انقلابی و توهین به مقدسات اسلامی از جمله اوراق این پرونده است از هرزه نگاران اینترنتی با عنوان مبهم و شرم آور "آزادی و حقوق بشر" حمایت کرده است و این خود لزوم برخورد شدید با مسئولین این گروهک را که هیچ ابایی از قرار گرفتن در ردیف اوباش و اراذل ندارند ضروری می سازد.

در نهایت به گردانندگان این گروهک نصیحت تاریخی سیدالشهدا(ع) را باید خاطرنشان کرد که «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.»