Gerdab.IR | گرداب

برگزاری دومین نشست کاری مشترک وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی

برگزاری دومین نشست کاری مشترک وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

دومین نشست مشترک کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور در کمتر از یک ماه برگزار شد.

به گزارش گرداب به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز (سه شنبه) عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونانش، میزبان نشست مشترک کاری با ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان بود.

این نشست مشترک کاری که دومین نشست ظرف کمتر از یک ماه اخیر بود، در ابتدا به گزارش کاری از ماموریت ها، برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته در ۲۲ ماه گذشته و از ابتدای دولت سیزدهم در وزارت ارتباطات اختصاص داشت.

زارع پور در این جلسه ابزار امیدواری کرد که با تعامل میان وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی، موانع برای توسعه دولت هوشمند در کشور و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برطرف شود و با ارائه خدمات فناورانه و نوآورانه گره از کار مردم باز شود.

در پایان این نشست نیز رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه وزیر ارتباطات از مرکز ملی تبادل اطلاعات دولت الکترونیکی بازدید کرد و در جریان این بازدید گزارشی از میزان تبادل، اشتراک گذاری اطلاعات، استعلام‌ها و خدمات الکترونیکی بین نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی و خدمات ارائه شده به بخش خصوصی ارایه شد.