Gerdab.IR | گرداب

سلطه صهیونیسم بر مطبوعات و رسانه‌های آمریکایی

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹

برخی فیلم‌های تلویزیونی یهودی‌ساز به قدری افراطی هستند که "کا‌تر بنرگ" کارگردان یهودی نیز خود آن‌ها را "کثیف" خطاب می‌کند.

مطبوعات و رسانه‌های آمریکایی به بازیچه‌ای در اختیار یهودیان مهاجر با هدف ترویج افکار و عقاید صهیونیستی تبدیل شده است. 

به گزارش گرداب، کنترل سه شبکه بزرگ تلویزیونی آمریکایی CBS، ABC، NBC در اختیار یهودیان است و دو سوم تهیه‌کنندگان برنامه‌های تلویزیونی آمریکا یهودی هستند.

براساس این گزارش، هر یک از این سه شبکه تلویزیونی کاملا یهودی سالانه درآمدی بیش از ۲۵ میلیارد دلار دارند که درصد بالایی از آن درآمد‌ها در راستای دستیابی به مقاصد سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی صرف می‌شود.

به گونه‌ای که برای مثال هزینه‌های هنگفتی برای پیروزی دموکرات‌ها در پارلمان آمریکا صرف می‌شود تا دست نشانده‌هایی جهت پیشبرد سیاست‌های رژیم صهیونیستی وارد سیاست آمریکا شوند.

از سوی دیگر بخشی از این درآمد‌ها نیز جهت ارتقا تجهیزات نظامی رژیم صهوینیستی برای جنگ افروزی در خاورمیانه و به ویژه فلسطین اشغالی صرف می‌شود.

این گزارش حاکیست، برخی فیلم‌های تلویزیونی یهودی‌ساز به قدری افراطی هستند که "کا‌تر بنرگ" کارگردان یهودی نیز خود آن‌ها را "کثیف" خطاب می‌کند.

سلطه یهودیان بر مطبوعات آمریکا نیز اصلی بی‌چون و چرا است.

این گزاش کی افزاید، روزنامه‌های نیویورک تایمز، واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و مجلاتی نظیر تایم و نیوز ویک روزانه میلیون‌ها نسخه چاپ کرده و به فروش می‌رساند که درآمد آن‌ها مستقیما به نفع رژیم صهیونیستی مصرف می‌شود.

گفتنی است، سلطه یهود بر مطبوعات و رسانه‌های آمریکا در حالی دیده می‌شود که شمار آن‌ها چهار درصدجعیت آمریکا را نیز شامل نمی‌شود اما آمریکا تحت لابی‌های شدید صهیونیستی این اجازه را به آن‌ها می‌دهد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران