Gerdab.IR | گرداب

مطالبه رمزارز مونرو در شماره جدید مجله صدای خراسان داعش

مطالبه رمزارز مونرو در شماره جدید مجله صدای خراسان داعش
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲

ولایت خراسان داعش در شماره ۲۵ مجله انگلیسی زبان صدای خراسان داعش (Voice of Khorasan) خود از طرفداران خود خواست تا کمک‌های مالی خود را از طریق رمز ارز مونرو (Monero) واریز کنند.

به گزارش گرداب به نقل از پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام”، مؤسسه العزائم بازوی رسانه‌ای ولایت خراسان داعش، شماره ۲۹ مجله انگلیسی زبان خود تحت عنوان صدای خراسان داعش (Voice of Khorasan) را منتشر کرد.

این مجله که حاوی ۶۲ صفحه می‌باشد به موضوعات مختلف عقیدتی، سیاسی و تاریخی می‌پردازد. در این بین حمله به طالبان و گروه‌های مخالف سوری و همچنین حمله به رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با این رژیم از جمله موضوعاتی است که “صدای خراسان داعش” به آن می‌پردازد.

مجله “صدای خراسان داعش” در صفحه ۶۱ خود با انتشار یک آگهی از طرفداران خود خواست تا از طریق QRـی که در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد کمک‌های مالی خود را از طریق رمز ارز امن مونرو (Monero) برای داعش واریز کنند.

لازم به ذکر است که مونرو (Monero) یک ارز دیجیتال متن باز در حوزه حریم خصوصی است که در سال ۲۰۱۴ میلادی راه‌اندازی شد.

گفتنی است که اکثر رمزارز‌ها از جمله بیت کوین و اتریوم، بلاکچین‌هایی شفاف دارند و امکان ردیابی تراکنش‌ها و اعمال انجام شده روی این بلاکچین‌ها وجود دارد. اما رمزارز Monero از فناوری‌های بهبوددهنده حریم شخصی متنوعی بهره می‌برد تا از ناشناس ماندن کاربرانش مطمئن شود.

مونرو رمزارزی است که بر اساس اصول پیوندناپذیری (Unlinkable) و غیرقابل ردیابی بودن ساخته شده است. ویژگی غیرقابل ردیابی بودن مونرو (Monero) به آن معناست که شما نمی‌توانید بین دو تراکنش ارتباط برقرار کنید و همچنین نمی‌توانید مبدا یا مقصد وجوه را تعیین کنید.

واژه مونرو (Monero) در زبان اسپرانتو به معنی پول است. Esperanto زبانی قراردادی برای آسان کردن روابط بین‌المللی با گرامر بسیار ساده است که با الفبای لاتین نوشته می‌شود.

منبع: تحولات جهان اسلام