Gerdab.IR | گرداب

بیست و سومین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور برگزار شد

بیست و سومین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور برگزار شد
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲

بیست و سومین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش گرداب به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ بیست و سومین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور امروز صبح با حضور جمعی از رؤسای پژوهشگاه‌های ملی کشور و به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

در این جلسه که به ریاست علی باقر طاهری نیا، دبیر مجمع و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور انجام گرفت؛ وی با اشاره به موضوع بحران منابع انسانی متخصص در پژوهشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: از دیدگاه مدیریتی، نیروی انسانی متخصص به ویژه هیأت علمی موجود در پژوهشگاه‌ها یکی از عوامل مؤثر بر کیفیت و کمیت فعالیت‌های پژوهشی محسوب می‌شود که در حال حاضر شرایط جذب بسیار سختی برای هیأت علمی در پژوهشگاه‌ها وجود دارد.

همچنین در این جلسه سید محمد رضوی زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن معرفی پژوهشگاه و اهداف و برنامه‌های آن، به اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی، فناوری و اجتماعی پرداخت و گزارشی از دستاورد‌ها و محصولات پژوهشگاه ارائه کرد.

لازم به ذکر است بیست و سومین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور با تبادل نظر و پاسخ به سوالات اعضای مجمع و پیشنهادات مطرح شده در جهت رفع چالش‌های پژوهشی پایان یافت.