Gerdab.IR | گرداب

انهدام یک شركت هرمی در كرج

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۹

شاكي به مأموران گفت: «چندي قبل با دو برادر آشنا شدم كه مدعي بودند با سرمايه‌گذاري در شركت اريكه ايرانيان البرز مي‌توانم در زمان كوتاهي سود كلاني به‌دست بياورم.»

به گزارش گرداب روزنامه ایران نوشت: چهار سرشاخه هرمي كه در پوشش شركت "اريكه ايرانيان البرز" از 60 تن كلاهبرداري كرده بودند، در كرج به دام افتادند.

 كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران چندي قبل در پي شكايت مرد جواني از فعاليت اين شركت با خبر شدند. شاكي به مأموران گفت: «چندي قبل با دو برادر آشنا شدم كه مدعي بودند با سرمايه‌گذاري در شركت اريكه ايرانيان البرز مي‌توانم در زمان كوتاهي سود كلاني به‌دست بياورم. بنابراين بيش از هفت ميليون تومان در شركت سرمايه‌گذاري كردم، اما پس از مدتي متوجه شدم دو برادر سرشاخه‌هاي يك شركت هرمي هستند كه به بهانه سرمايه‌گذاري در خريد انواع پارچه و اعزام افراد به تورهاي مسافرتي كلاهبرداري مي‌كنند.»

 پس از اين شكايت، كارآگاهان با دستور قضائي وارد شركت شده و چهار تن را دستگير كردند. به گفته سرهنگ عباس عليپور، سرپرست پليس آگاهي استان تهران، سركرده شبكه همچنين با راه‌اندازي شركت‌هاي كوئست و كيشن، بيش از 600 نفر را به عنوان زيرمجموعه جذب كرده بود.