Gerdab.IR | گرداب

تاپ ليدر كوئست ایران در زندان + تصویر

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۹

حسين غفوريان معروف به "حاج حسين"، تاپ ليدر ايران مدت‌هاست دستگير و در زندان رجايي شهر كرج زنداني است.

حسين غفوريان "تاپ ليدر كوئست ايران" و "هشتمين بازارياب شبكه‌اي دنيا از نظر عضوگيري" گفت که كارمان در كوئست كلاهبرداري و غير قانوني بود.

به گزارش گرداب، حسين غفوريان معروف به "حاج حسين"، تاپ ليدر ايران مدت‌هاست دستگير و در زندان رجايي شهر كرج زنداني است.

حسين غفوريان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: «نمي‌دانم به چه جرمي دستگير شده‌ام. سال 83 به مدت 10 ماه عضو شركت كوئست بودم و بعد بنا به دلايلي كار را كنار گذاشتم.»

تاپ ليدر كوئست ايران افزود: «كوئست، كارش كلاهبرداري بود. به همين دليل حدود دو سه ماهي طول كشيد تا عضو شوم، سال 83 دوستانم مرا به دفتري در خيابان ميرداماد بردند و يكسري كاتالوگ به من نشان دادند و از من خواستند تا عضو شوم، اما دو سه ماهي طول كشيد تا قبول كنم. خريدي نكردم و فقط عضو شدم.»

كوئستي‌ها هنوز هم باور نمي‌كنند كه حاج حسين دستگير شده و وانمود مي‌كنند او آزاد است. برخي نيز مي‌گويند غفوريان در دبي زندگي مي‌كند. اما وقتي مالباختگان كوئست، تاپ ليدرشان را با دستبند و پابند ديدند باورشان نمي‌شد كه او مدت‌هاست دستگير شده و زنداني است.

جمله معروف "هر كي موند و خواست رفت‌" متعلق به حسين غفوريان است، اما حالا تاپ ليدر معروف با پرونده‌اي قطور مانده است و بايد حساب پس بدهد. غفوريان موجب شده تا بيش از 700 ميليارد تومان ارز از كشور خارج شود. وی بيش از يك ميليارد و 400 ميليون تومان از اعضاي شبكه كوئست و افراد ساده‎لوح كلاهبرداري كرده است.